سه خبر از گوشي گوگل ، بلک بري و آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازخبرگزاري رويترز ،  وب سايت نشريه ” وال استريت ژورنال”اين گوشي که داراي صفحه کليد کشويي است، توسط شرکت تايواني ” اچ تي سي” توليد شده است و توسط  ” تي موبايل” که شعبه اي از شرکت آلماني  “دويچه تلکام” در آمريکا  است ، به بازار عرضه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل ازخبرگزاري رويترز ،  وب سايت نشريه ” وال استريت ژورنال”اين گوشي که داراي صفحه کليد کشويي است، توسط شرکت تايواني ” اچ تي سي” توليد شده است و توسط  ” تي موبايل” که شعبه اي از شرکت آلماني  “دويچه تلکام” در آمريکا  است ، به بازار عرضه خواهد شد.
 “اي تي اند تي”  تنها اپراتور آمريکا است که  گوشي هاي آيفون شرکت “اپل” را در اين کشور عرضه مي کند و قيمت پايه اين گوشي را  199 دلار تعيين کرده است.
شرکت هاي گوگل ، اچ تي سي و تي موبايل آمريکا از اظهار نظر درباره قيمت اعلام شده ، خود داري کردند.
                                     *****
شرکت Zenprise  ارايه دهنده نرم افزار مديريت سرويس موبايلي که که دفتر مرکزي آن در کاليفرنيا قرار دارد، به تازگي از عرضه MobileManager 4.0  براي گوشي هاي بلک بري خبر داد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، نرم افزار MobileManager 4.0   براي نظارت، عيب زدايي و مديريت نيازهاي کاربر بلک بري طراحي شده و اين امکان را براي مشترکين  فراهم مي کند که در محيط هاي سرور عملکردهاي گوشي هاي بلک بري را مورد آزمايش قرار دهند. 
با اين روش کاربران بلک بري مي توانند به سادگي تمامي وظايفي را که با اين گوشي ها در محيط کار دارند، انجام دهند.
سازمان ها و تشکيلاتي که از برنامه هاي Microsoft Exchange Server 2007 يا Windows Server 2008 Active Directory استفاده مي کنند مي توانند از طريق MobileManager 4.0 محيط شبکه پيام بلک بري را ببينند.
 نسخه جديد اين نرم افزار با ويندوز سرور ۲۰۰۳ x64 سازگار است و   از هم اکنون در وب سايت رسمي  Zenprise  با قيمت ۳۵ دلار در دسترس است.


                         *****
قاب  OtterBox براي گوشي نسل سومي آيفون محصول شرکت آمريکايي به بازار لوازم جانبي تلفن همراه آمد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين وسيله جانبي جديد به صورت حرفه اي گوشي آيفون را محافظت مي کند وترکيبي از يک پوشش بسيار نازک براي محافظت از نمايشگر لمسي آيفون در مقابل ضربه و خش، و يک کالبد بسيار محکم از جنس پلي کربنات است که دور گوشي قرار مي گيرد.
در مجموع جنس اين قاب از پوشش سيليکوني تشکيل شده که گوشي را از ضربه هاي ناگهاني حفظ مي کند.
۱۳۱/۱۳۵/۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا