رشد ۴۰۰ درصدي ضريب نفوذ تلفن همراه در استان گيلان

به گزارش موبنا علي نعمتي اظهار داشت: در آغاز فعاليت دولت نهم،‌ تعداد تلفن‌هاي همراه مشغول به کار در سطح استان، ۱۹۶ هزار شماره بود. وي افزود:با تلاش‌هاي صورت گرفته طي سه سال گذشته، اين رقم با رشدي پنج برابري به بيش از ۹۸۰ هزار شماره رسيده است. نعمتي خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۸۰ …

به گزارش موبنا علي نعمتي اظهار داشت: در آغاز فعاليت دولت نهم،‌ تعداد تلفن‌هاي همراه مشغول به کار در سطح استان، ۱۹۶ هزار شماره بود.
وي افزود:با تلاش‌هاي صورت گرفته طي سه سال گذشته، اين رقم با رشدي پنج برابري به بيش از ۹۸۰ هزار شماره رسيده است.
نعمتي خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۸۰ سايت تلفن همراه نصب و راه‌اندازي شده است که به واسطه آن، تمامي شهرهاي استان و همچنين بيش از ۸۰ درصد از جاده‌هاي استان تحت پوشش شبکه اين نوع از تلفن قرار گرفته‌اند.
وي با بيان اين که ضريب نفوذ تلفن ثابت در سطح استان به ۱/۳۷ درصد رسيده است، گفت:در طول فعاليت دولت نهم، واگذاري تلفن ثابت به روز شده و توسعه آن به دليل نبود متقاضي با کندي صورت مي‌گيرد.
مدير عامل مخابرات استان گيلان ادامه داد: هم‌اکنون بيش از يک ميليون و ۹۲ هزار تلفن ثابت در ۴۹۸ مرکز مخابراتي در سطح استان نصب و راه‌اندازي شده است.
وي تاکيد کرد:تعداد تلفن‌هاي همگاني در سطح استان نيز در سال ۸۴ ، چهار هزار و ۵۹۴ عدد بود که اين تعداد در طول سه سال گذشته با رشدي ۶۳ درصدي به هفت هزار و ۵۱۸ عدد رسيده است.
به گزارش روابط عمومي وزارت ارتباطات ، مدير عامل شرکت مخابرات استان گيلان در خصوص تلاش‌هاي صورت گرفته براي ارتباط‌ رساني به روستاها تصريح کرد: در حال حاضر ارتباط ‌رساني به سه ‌هزار و ۱۱۲ روستا در سطح استان صورت گرفته است .
وي افزود: تعداد دفاتر ICT روستايي نيز در طول دولت نهم با رشد ۱۰۰ درصدي، به ۲۶۲ دفتر رسيده است.
وي خاطرنشان کرد: همچنين طي سه سال گذشته بيش از ۴۲ هزار ۶۴۷ شماره تلفن همراه روستايي به روستائيان سطح استان واگذار شده است.
۱۲۸/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا