شركت‌‏هاي خارجي و ايراني در كنار هم قرار مي‌‏گيرند

دكتر داوود زارعيان، مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا با اشاره به مزايده اپراتور سوم تلفن همراه گفت: در برخي از رسانه‌‏ها در مورد مزايده اپراتور سوم تلفن همراه آورده شده كه وزارت ارتباطات تنها خواهان استفاده از شركت‌‏هاي خارجي در اين پروژه است كه اين امر كاملاً غلط …

دكتر داوود زارعيان، مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا با اشاره به مزايده اپراتور سوم تلفن همراه گفت: در برخي از رسانه‌‏ها در مورد مزايده اپراتور سوم تلفن همراه آورده شده كه وزارت ارتباطات تنها خواهان استفاده از شركت‌‏هاي خارجي در اين پروژه است كه اين امر كاملاً غلط است و حتي اگر از يك شركت خارجي در اين پروژه استفاده شود، بايد در كنار آن يك شركت داخلي هم سهامدار باشد.
وي تصريح كرد: در مزايده اپراتور سوم هر شركتي مي‌‏تواند حضور داشته باشد ولي بايد چند نكته را رعايت كند؛ اول اينكه بايد توانايي فني را داشته و هم اينكه از نظر ميزان پرداخت امتياز به نسبت ديگر شركت‌‏ها بالاتر باشد و مورد تاييد قرار بگيرد.
زارعيان اظهار داشت: هر مزايده يك RFB دارد و تنها شركت‌‏هايي مي‌‏توانند در آن حضور پيدا كنند كه توانايي انجام اين شرايط را داشته باشند.
وي در ادامه سخنان خود به طرح يكسان‌‏سازي كدهاي تلفن ثابت اشاره كرد و گفت: اين طرح در شركت زيرساخت در حال پايه ريزي و بررسي مقدمات كار است؛ تبديل تمام كدهاي كشور به ۳۰ كد محتاج صرف زمان و بررسي‌‏هاي مالي و برنامه‌‏ريزي‌‏هاي دقيق و مناسب است.
مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات خاطر نشان كرد: در اين طرح تمام كدهاي بين شهري حذف مي‌‏شود تنها يك كد براي هر استان باقي مي‌‏ماند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا