اقدام شرکت مخابرات در بورس منطقي نبود

” جمشيد عدالتيان ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : تنظيم بازار بورس در ايران در چند سال اخير با معضلات بسياري همراه بوده و رشد اخير سهام شرکت مخابرات در بورس ياد آور اتفاقات رخ داده در سال ۸۳ است .وي اعتقاد دارد ”  در آن زمان …

” جمشيد عدالتيان ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : تنظيم بازار بورس در ايران در چند سال اخير با معضلات بسياري همراه بوده و رشد اخير سهام شرکت مخابرات در بورس ياد آور اتفاقات رخ داده در سال ۸۳ است .
وي اعتقاد دارد ”  در آن زمان وجهه بورس به خاطر حضور برخي شرکت ها که رشد حبابي داشتند ، به اوج رسيد اما يک باره اين حباب ترکيد و فاجعه در بورس ايران اتفاق افتاد.”
وي ادامه داد : در شرايط کنوني که در بورس ايران شرکت هاي دولتي و يا نيمه دولتي فعاليت مي کنند تعادل و ثبات قيمت سهام شرکت ها وجود ندارد اين بسيار نگران کننده است .
عضو اتاق بازرگاني ايران اظهار داشت : نبود همکاري با بورس جهاني ، اجراي طرح تحول اقتصادي ، حذف يارانه ها و شتاب براي خصوصي کردن شرکت ها که مخابرات اولين انها بود ، به نگراني هايي در ميان  سهام دارن و سرمايه گذران دامن مي زند .
اين کارشناس افزود : افزايش قيمت سهام مخابرات در طول يک ماه از آغاز فعاليت در بورس سهام داران زيادي را جذب کرده ولي  بايد ديد که اين افزايش قيمت تا چه مرحله اي ادامه پيدا مي کند .
B /13/  / الف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا