اقليت هاي پاکستان، انگليس، هند و آفريقا در ارتباطات ديجيتالي پيشرو هستند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت گوگل- يوکاپرس، با اين حال آمار نشان مي دهد که بسياري از گروه هاي اقليتي در مورد يافتن اطلاعات آنلاين مطمئن نيستند. رگولاتوري Ofcom  در تحقيقات خود هرچهار گروه اقليت بزرگ در پاکستان، انگليس، هند، کاراييب و قاره سياه آفريقا را انتخاب کرد و از هر گروه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت گوگل- يوکاپرس، با اين حال آمار نشان مي دهد که بسياري از گروه هاي اقليتي در مورد يافتن اطلاعات آنلاين مطمئن نيستند.
 رگولاتوري Ofcom  در تحقيقات خود هرچهار گروه اقليت بزرگ در پاکستان، انگليس، هند، کاراييب و قاره سياه آفريقا را انتخاب کرد و از هر گروه ۳۰۰ نفر را مورد بررسي قرار داد.
اين تحقيقات نشان داد که گروه هاي اقليت که ميانگين سني زير ۴۵ سال دارند بيشتر به تلفن همراه و دسترسي به تلويزيون ديجيتالي و اينترنت علاقه دارند.
براساس اين گزارش ۶۷ درصد انگليسي ها که ميانگين سني زير ۴۵ سال دارند به اين ابزارهاي رسانه اي تمايل دارند.
۸۵ درصد اقليت هاي کشور انگليس نيز جذب تلفن همراه مي شوند.
پاکستان، هند و قاره سياه آفريقا بين ۶۲ تا ۶۵ درصد به دسترسي به دستگاه هاي چند رسانه اي چون تلويزيون ديجيتالي، تلفن همراه و اينترنت تمايل دارند.
بيش از سه چهارم هر گروه از افراد بالغ اظهار داشته اند که آنها مجذوب عملکرد تلويزيون هاي ديجيتالي هستند و استفاده از کليدهاي ريموت کنترل تلويزيون براي دسترسي به منو و عوض کردن کانال هاي تلويزيون را دوست دارند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا