پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار روز يکشنبه تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکياگوشي ۵۲۰۰ نوکيا با قيمت يک ميليون و ۲۲۰ هزار ريال با گارانتي متفرقه  توانست در صدر پرفروش ترين مدل اين برند قرار گيرد.گوشي نوکيا مدل ۵۲۰۰ از ماه سپتامبر …

به گزارش خبرنگار موبنا، قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
گوشي ۵۲۰۰ نوکيا با قيمت يک ميليون و ۲۲۰ هزار ريال با گارانتي متفرقه  توانست در صدر پرفروش ترين مدل اين برند قرار گيرد.
گوشي نوکيا مدل ۵۲۰۰ از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۶ در رنگ بندي قرمز و آبي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي ۱۰۴ گرمي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA، صفحه نمايش CSTN با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي پنج مگابايت و مجهز به سيستم صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله است.
**سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون دو مدل K550 و K800 را به عنوان پرفروش ترين هاي اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
گوشي K550 سوني اريکسون با قيمتي در حدود يک ميليون و ۳۶۰هزار ريال فروخته مي شود.
 اين گوشي ۸۵ گرمي که از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ در رنگ بندي مشکي و صدفي وارد بازار جهاني شد، مورد استقبال اکثر کاربران ايراني قرار گرفت.
گوشي سوني اريکسون مدل k550 داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي، حافظه داخلي ۶۴ مگابايت، حافظه جانبي Memory Stick Micro M2 و مجهز به فناوري بلوتوث ورژن دو و اينفرارد است.
در همين حال گوشي K800 سوني اريکسون نيز با گارانتي رسمي با قيمت يک ميليون و ۷۹۰هزار ريال در سطح بازار تلفن همراه معامله مي شود.
اين گوشي از ماه فوريه سال ۲۰۰۶ در رنگ بندي مشکي، قهوه اي و نقره اي به بازار جهاني عرضه شده است.
وزن ۱۱۵ گرمي ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسل،قابليت فوکوس خودکار ، لنز سايبرشات و دوربين دوم VGA، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزارو ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۶۴ مگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۷۲ کاناله از ويژگي هاي بارز K800 سوني اريکسون است.
**سامسونگ
دو مدل گوشي D780 Duos و I760 سامسونگ به ترتيب با قيمت دو ميليون و ۳۶۰ هزار ريال و يک ميليون و ۳۹۰ هزار ريال توانستند در ليست پرفروش ترين گوشي هاي اين برند قرار بگيرند.
گوشي دو سيم کارته سامسونگ با نام  D780 Duos که از ماه مي سال ۲۰۰۸ ميلادي به بازار جهاني تلفن همراه معرفي شده از دو سيم کارت به طور همزمان پشتيباني مي کند و داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
صفحه نمايش اين گوشي ۱/۲ اينچ بوده و  کيفيت نمايش آن مدل QVGA با تفکيک رنگ ۲۵۶ هزار رنگ است.
از مشخصه هاي ديگر اين گوشي مي توان به بلوتوث نسخه دو به همراه A2DP، ارتقاي حافظه  اصلي از طريق کارت حافظه جانبي  MicroSD و سيستم پخش کننده فايل هاي صوتي فرمت MP3  اشاره کرد.
گفته مي شود پيش از معرفي گوشي D780 Duos توسط شرکت سامسونگ ،مدل D880 به عنوان اولين گوشي دو سيم کارته اين برند در بازارهاي تلفن همراه در اختيار کاربران قرار گرفت.
در همين حال گوشي  I760 سامسونگ داري ويندوز موبايل شش است و  صفحه نمايش اين گوشي به دليل داشتن صفحه کليد کشويي افقي  در دو حالت افقي وعمودي قابل استفاده است.
اين گوشي داراي دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي وهمچنين سيستم Windows Mobile Media Player 10 Mobile است.
**موتورولا
گوشي V9 موتورولا با گارانتي رسمي به قيمت سه ميليون و ۱۰۰ هزار ريال  تواست  لقب پرفروش ترين مدل اين برند را از آن خود کند.
گوشي V9 موتورولا داراي امکاناتي نظير صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ و دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي است.
همچنين حافظه داخلي اين گوشي تاشو توسط کارت حافظه جانبي تا دو  گيگابايت ارتقا مي يابد.
اين مدل موتورولا به دليل برخورداري از ظاهري زيبا و امکانات مناسب تا کنون مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است.
**اچ تي سي
گوشي TOUCH اچ تي سي  که کمتر از يک سال و پيش وارد بازار تلفن همراه کشور شده توانسته جاي خود را در بين  کاربران باز کند  و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند شناخته شود.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و ۷۰۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC داراي ويندوز موبايل شش است.
استفاده از اين گوشي آسان است اما به علت قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست با آن کار کنند.
 اين گوشي از استحکام کافي برخوردار و صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز است در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 در قاب پشت اين گوشي يک دوربين دو مگا پيکسلي است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود.
دوربين اين گوشي فاقد فلاش است و بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف چهار ثانيه فعال مي شود.
**آي ميت
فروشندگان، گوشي هاي آي ميت مدل  JAQ3 را بعد از مدل هاي ultimate  اين برند مطرح ترين مدلي ذکر کردند که توانست از فروش خوبي برخوردار شود و در ليست پرفروش ترين ها قرار گيرد.
اين گوشي هم اکنون با قيمت چهار ميليون و ۲۳۰ هزار ريال با گارانتي رسمي به فروش مي رسد.
گوشي JAQ3 به تعبيري يک کامپيوتر جيبي است که امکان برقراري تماس را براي کاربر فراهم مي‌کند و به همين دليل، يکي از کامل‌ترين گوشي‌هاي هوشمند در بازار ايران محسوب مي‌شود.
اين گوشي نسبتا بزرگ طراحي شده است و کاربر با صفحه‌کليد QWERTY که در زير LCD آن تعبيه شده، به راحتي مي‌تواند متن‌هاي مورد نظر خود را تايپ کند.
اين محصول پر فروش شركت آي ميت حدود ۱۶۰ گرم وزن دارد و نمايشگر لمسي آن ۵/۲ اينچ است. اين گوشي با ۶۴ مگابايت RAM، قابليت پشتيباني از کارت حافظه microSD را دارد و از فناوري Wi-Fi نيز پشتيباني مي‌کند. روي اين گوشي نسخه پنج سيستم‌عامل ويندوزموبايل نصب شده است و مي‌تواند فايل‌هاي توليدشده با مجموعه نرم‌افزاري Office مايکروسافت را نمايش دهد.
دوربين عکاسي و فيلمبرداري  گوشي i-mate JAQ3  دو مگاپيکسلي است.
**هيوندايي
فروشندگان گوشي هاي هيوندايي مدل H700 اين برند را به عنوان پرفروش گوشي در بازار تلفن همراه تهران معرفي کردند.
اين گوشي هيوندايي با قيمت يک ميليون و۶۶۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي به دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و صفحه نمايش لمسي  مجهز است.
۱۲۹/ح الف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا