دو خبر از گوگل موبايل و شبکه خبري ۱۲ آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” اسلش فون” ،  اين برنامه بطور رايگان ازطريق سايت گوگل  دانلود مي شود و کاربران با استفاده از آن مي توانند موارد و مطالب مورد نظررا سريعتر درسايت گوگل جستجو کنند.با استفاده از برنامه کاربردي جديد   Google Mobile App کاربران همچنين مي توانند  …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” اسلش فون” ،  اين برنامه بطور رايگان ازطريق سايت گوگل  دانلود مي شود و کاربران با استفاده از آن مي توانند موارد و مطالب مورد نظررا سريعتر درسايت گوگل جستجو کنند.
با استفاده از برنامه کاربردي جديد   Google Mobile App کاربران همچنين مي توانند  از طريق Search History ،  لغات کليدي و ورودي را در جستجوهاي قبلي ويرايش و به محتواهاي مورد جستجوي اينترنتي دست پيدا کنند.
با استفاده از برنامه يادشده ، کاربران گوشي هاي بلک بري همچنين مي توانند  با اضافه  و تايپ کردن فقط چند واژه يا کلمه مورد نياز ، جستجوي کاملتري را انجام دهند.
شبکه خبري اخبار ۱۲ در آمريکا سرويس تلفن همراه را ارايه کرد و کاربران مي توانند با اين سرويس به طور پيوسته جديدترين خبرهاي مربوط به ترافيک، آب و هوا و اخبار ديگر را از طريق تلفن همراه دريافت کنند.
 به گزارش اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين سرويس خبري به طور رايگان در اختيار کاربران قرارمي گيرد.
دسترسي به اطلاعات و خبرهاي بروز يکي از قابليت هايي است که کاربران خصوصا در هنگام مسافرت هاي داخل شهري به آن نياز دارند و بدست آوردن اطلاعاتي مانند وضعيت ترافيک و آب و هوا در تردد آسان تر به شهروندان کمک مي کند.
در حال حاضر تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود ۲۵۵ميليون و ۴۰۰ هزار نفر و ضريب نفوذ ان ۰۶/۸۴ درصد است.
۱۳۱/۱۱۲/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا