گوشي پالم ترئو ۷۰۰ wx را معرفي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ،  اين گوشي احتمالا داراي سيستم عامل ويندوز موبايل ۶ است و با سيستم نرم افزاري ۲۴/۱ نيز به روز شده است.كاربران اين گوشي مي توانند تمامي وعده هاي ملاقات ، تاريخي را که بايد به شماره تلفن هاي تعيين …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ،  اين گوشي احتمالا داراي سيستم عامل ويندوز موبايل ۶ است و با سيستم نرم افزاري ۲۴/۱ نيز به روز شده است.
كاربران اين گوشي مي توانند تمامي وعده هاي ملاقات ، تاريخي را که بايد به شماره تلفن هاي تعيين شده از قبل زنگ بزنند و جلساست از قبل تعيين شده را ازقبل روي حافظه آن وارد کرده و درموقع مقرر آنها را روي صفحه نمايش مشاهده کنند.
 Treo 700wx همچنين قابليت ارسال و دريافت پست الکترونيک با سيستم HTML  را دارد وکاربر مي تواند با استفاده از ” فيلتر هوشمند” ، نامه هاي الکترونيک مورد نظر را که روي سرور شرکت ضبط و ذخيره شده است ، بازيابي کند.
اين گوشي همچنين داراي قابليت ارسال نامه الکترونيکي ( ايميل) بطور خودکار است به اين صورت که کاربر وقتي درشرکت و يا محل کار حضور ندارد ، يک نامه الکترونيک به آدرس وي ارسال مي شود و بطور خودکار پيامي مبني براين که فعلا در محل کار حضور ندارد و پس از حضور درمحل کار جواب نامه ارسال خواهد شد ، براي فرستنده مخابره مي شود.
گوشي ياد شده همچنين داراي پشتيباني  سيستم ” آفيس ۲۰۰۷″ (Office 2007) است و از تمامي قابليت هاي ابزاري/ کاربردي ” مايکروسافت آفيس” از جمله  Microsoft Office Word ، Microsoft Office Excel documents  و Microsoft Office PowerPoint برخوردارمي باشد.
اين گوشي همچنين داراي سيستم امنيتي  قوي براي رديابي و پيگيري در صور مفقود شدن و يا به سرقت رفتن است.
 شرکت Palm, Inc.  درسال ۱۹۹۲ در آمريکا  تاسيس شد، دفتر مرکزي آن در ايالت کاليفرنيا قراردارد و در زمينه نرم افزار و سخت افزار کامپيوتر مي باشد و توليد کننده انواع گوشي هاي تلفن همراه از جمله Z22, Tungsten E2, TX, Treo 650, Treo 700p, Treo 755p, Treo 680, Treo 700w, Treo 700wx, Treo 750, Centro و Treo 500 فعاليت مي کند.
۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا