بلغاري ها طرح بازيافت موبايل و لوازم جانبي را اجرا کردند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ريسايکل.وکي”، اپراتور ” Globul” با همکاري شرکت “Germanos تلکام ” طرح بازيافت تلفن هاي همراه و لوازم جانبي را اجراي مي کند.پيشتر “کاستومر الکترونيک” يکي از شرکت هاي توزيع کننده تلفن همراه بلغارستان طرح بازيافت گوشي را بصورت آزمايشي  را اجرا کرد که در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ريسايکل.وکي”، اپراتور ” Globul” با همکاري شرکت “Germanos تلکام ” طرح بازيافت تلفن هاي همراه و لوازم جانبي را اجراي مي کند.
پيشتر “کاستومر الکترونيک” يکي از شرکت هاي توزيع کننده تلفن همراه بلغارستان طرح بازيافت گوشي را بصورت آزمايشي  را اجرا کرد که در مدت۶ ماه حدود ۱۰۰۰ دستگاه گوشي و لوازم جانبي مورد بازيافت قرار گرفت.
طرح بازيافت تلفن هاي همراه به منظور  کمک به حفظ  محيط زيست در کشور هاي مختلف انجام مي شود و کاربران نيز به طور گسترده اي از آن استقبال مي کنند.
شرکت ” Globul”  پيش بيني کرده که در طرح بازيافت تلفن همراه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه تلفن همراه و لوازم جانبي را بازيافت کند.
 تعداد کاربران تلفن همراه در بلغارستان۱۰ميليون و ضريب نفوذ آن ۱۳۷درصد مي باشد.
بلغارستان چهار اپراتور ارتباط از راه دور دارد که از اين تعداد سه اپراتور فعال هستند و “موبيل تل ” با در اختيار داشتن ۵۱درصد سهم در بازار اين کشور پيشرو مي باشد.
اپراتور “گلوبول” با ۳۸ درصد و BTC Mobile، با ۱۰درصد در رتبه هاي بعدي بازار تلفن همراه اين کشور جاي دارند.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا