دانلود نرم افزار پيامک فارسي در در دفاتر خدمات ارتباطي امکان پذير است

 زهير طيب در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: افراد مي توانند براي نصب اين نرم افزار برروي  گوشي خود  به  دفاتر خدمات ارتباطي  مراجعه  کنند.وي با اشاره به اين که اينترنت پرسرعت  براي نصب اين  نرم افرار پيام رسان فارسي لازم  است،خاطر نشان کرد: به دليل مجهز بودن دفاتر به اينترنت پرسرعت  افراد …

 زهير طيب در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: افراد مي توانند براي نصب اين نرم افزار برروي  گوشي خود  به  دفاتر خدمات ارتباطي  مراجعه  کنند.
وي با اشاره به اين که اينترنت پرسرعت  براي نصب اين  نرم افرار پيام رسان فارسي لازم  است،خاطر نشان کرد: به دليل مجهز بودن دفاتر به اينترنت پرسرعت  افراد با مراجعه به اين دفاتر مي توانند  نرم افزار  پيام رسان فارسي را از سايت www.mci.ir   دانلود کنند.
اين مقام ادامه داد: اما بهترآن است که  افراد براي دانلود کردن  اين نرم افزار به مراکز خدمات پس از فروش  مرتبط با هر برند مراجعه کنند.
با استفاده از نرم افزار پيام رسان فارسي مي توان پيامكهاي فارسي با حجم حدود ۲۰۰ كاراكتر را در يك پيامك ارسال كرد؛ اين در حالي است كه در حالت عادي و بدون استفاده از اين نرم افزار، پيامكهاي فارسي با حجم بيش از ۷۰ كاراكتر به چندين پيام كوتاه شكسته مي شوند و اين مساله هزينه مضاعفي را به كاربر تحميل مي كند.
حدود دو هزار مدل گوشي تلفن همراه در كشور وجود دارد كه ۹۰ درصد مشتركان تنها از ۲۰۰ مدل خاص استفاده مي كنند و تعرفه ارسال پيامك با فونت لاتين ۲۲۲ ريال و با فونت فارسي ۸۹ ريال است.
افزايش تعرفه پيامك كه پيش از اين ۱۴۲ ريال بود، به منظور ترويج و گسترش استفاده از خط و زبان فارسي از تيرماه سال جاري اجرايي شده است.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا