ارايه سرويس موبايلي بانک خون در هند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تايمز آو اينديا”، با استفاده از اين سرويس کاربران مي توانند به صورت ۲۴ ساعته با ارايه اطلاعات لازم در مورد بيمار نيازمند خون ميزان ذخيره بانک خون از گروه خوني مورد نظر را بدست آورند.کاربران نيازمند خون مي توانند پيام کوتاهي را حاوي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تايمز آو اينديا”، با استفاده از اين سرويس کاربران مي توانند به صورت ۲۴ ساعته با ارايه اطلاعات لازم در مورد بيمار نيازمند خون ميزان ذخيره بانک خون از گروه خوني مورد نظر را بدست آورند.
کاربران نيازمند خون مي توانند پيام کوتاهي را حاوي اطلاعات لازم در مورد گروه خوني به شماره خاص ارسال کرده و ظرف حداکثر يک دقيقه از بانک خون پاسخ دريافت کنند.
اين پاسخ حاوي ميزان ذخيره بانک خون از گروه خوني مورد نياز کاربر است و در صورتي که خون مورد نياز کاربر در بانک خون ذخيره کافي داشته و پاسخ مثبت از طرف بانک خون دريافت شود، کاربر مي تواند با تماس با مرکز بانک خون اطلاعات بيشتر را براي دريافت کمک بدست آورد.
بهاراتي ايرتل با بيش از ۷۵ ميليون کاربر رتبه اول را در بين اپراتورهاي هند دارا مي باشد و از نظر تعداد کاربر، پس از چاينا موبايل، چاينا يونيکام و اپراتور آمريکايي AT&T چهارمين اپراتورجهان است.
تعداد کاربران اين شرکت شامل تمام بخش هاي تجاري آن از جمله سرويس هاي موبايلي و سرويس هاي چند رسانه اي مي باشد.
 112 / 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا