سهام مخابرات فروشنده ندارد

” دکتر محمود موحدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : تمامي ۵درصد سهام خرد مخابرات به فروش رسيده است و هر سهامداري که سهام اين شرکت را خريداري کرده است تمايلي به فروش سهام خود ندارد و انان منتظر ارايه ۱۱ درصد ديگر سهام خرد اين شرکت …

” دکتر محمود موحدي ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : تمامي ۵درصد سهام خرد مخابرات به فروش رسيده است و هر سهامداري که سهام اين شرکت را خريداري کرده است تمايلي به فروش سهام خود ندارد و انان منتظر ارايه ۱۱ درصد ديگر سهام خرد اين شرکت هستند .
وي ادامه داد : مسوولان و مديران شرکت مخابرات و بورس پيش از اين اعلام کرده بوده اند در صورت جذب نقدينگي ۱۱ درصد ديگر را عرضه خواهند کرد تا متقاضيان خريد سهام مخابرات که تا کنون نتوانسته اند سهام اين شرکت را خريداري کنند موفق به سرمايه گذاري در دومين شرکت بزرگ کشور شوند .
وي تصريح کرد : دولت بايد در زمينه واگذاري سهام مخابرات به صورت بلوکي اقدامات لازم را صورت دهد و در خصوص واگذاري سهام به سرمايه گذاران برون مرزي بايد اين را مد نظر قرار دهد که سرمايه گذران از چه کشور هايي و چه هدفي را دنبال مي کنند .
وي تاکيد کرد : در کشورهاي اروپايي سهام شرکت هاي بزرگ  که مورد توجه سرمايه گذاران داخلي خود هستند تحت هيچ شرايطي به سرمايه گذاران ديگر کشور ها فروخته نمي شود که مقامات کشورما نيز مي توانند از تجربيات اين کشور ها استفاده کنند .
اين استاد دانشگاه خاطر نشان کرد : اقتصاد ايران به سوي خصوصي سازي درحال حرکت است که اين را از تصميمات دولتي ها دربخش هاي مختلف مي توان به وضوح ديد.
وي افزود: دولت قصد دارد ۸۰ درصد شرکت هاي دولتي را به بخش خصوصي واگذار کند که اين نشان از پيروي از اصل ۴۴ قانون اساسي است .
B/13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا