شارژ سيم كارت هاي ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك صادرات ممكن شد

به گزارش موبنا  به نقل از روابط عمومي ايرانسل، پيش از اين امكان شارژ سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك ملي ايران فراهم شده بود و هم اكنون تمامي دارندگان كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب مي توانند با مراجعه به خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي سراسر كشور و با انتخاب …

به گزارش موبنا  به نقل از روابط عمومي ايرانسل، پيش از اين امكان شارژ سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك ملي ايران فراهم شده بود و هم اكنون تمامي دارندگان كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب مي توانند با مراجعه به خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي سراسر كشور و با انتخاب منوي “شارژ سيم كارت” و گزينه “ايرانسل” شارژ مورد نظر خود را از ميان مبالغ ۲، ۵، ۱۰ و ۲۰ هزار توماني، انتخاب و از طريق كارت بانكي خود خريداري كنند.
پس از انتخاب مبلغ شارژ، معادل آن از حساب بانكي متقاضي كسر شده و شماره رمز ۱۲ رقمي براي شارژ سيم كارت اعتباري از طريق خودپرداز چاپ و به مشترك ارايه مي شود.
براي شارژ سيم كارت كافي است از چپ به راست كد #شماره رمز ۱۲ رقمي*۱۴۰* در گوشي حاوي سيم كارت اعتباري ايرانسل وارد و دكمه Yes و Ok زده شود.
درصورتي كه كاغذ دستگاه خودپرداز تمام شده باشد، خودپرداز پيغام مي دهد كه انجام عمليات و دريافت شماره رمز امكان پذير نيست و در اين صورت هيچ مبلغي از حساب بانكي مشترك كسر نخواهد شد.
همچنين مشتركين مي توانند با وارد كردن كد #۱*۱۴۰* از خط ايرانسل خود نسبت به انتقال شارژ اطمينان حاصل كنند.
شارژ دو هزار توماني سيم كارت هاي ايرانسل درحال حاضر فقط از طريق خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي، پايانه هاي فروش شارژ رمزدار و همچنين شارژ الكترونيك (E-charge) ممكن است؛
اما ازاين پس امکان خريد شارژ ايرانسل از طريق خودپردازهاي بانك هاي صادرات و ملي مقدور و به زودي استفاده از اين سرويس از طريق دستگاه هاي خودپرداز ديگر بانك هاي كشورنيز ممكن مي شود.
۱۱۷/ح الف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا