سوني اريکسون از گوشي W707 رونمايي کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين گوشي واکمن مجهز به دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويديويي و بدون فلش و زوم خودکار است و  در واقع ارتقاء يافته گوشي  W980 مي باشد.چيزي که گوشي  Alicia W707 را محبوب کاربران مي کند دو نمايشگر در بخش خارجي آن …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين گوشي واکمن مجهز به دوربين ۱۵/۳ مگاپيکسلي با قابليت ضبط ويديويي و بدون فلش و زوم خودکار است و  در واقع ارتقاء يافته گوشي  W980 مي باشد.
چيزي که گوشي  Alicia W707 را محبوب کاربران مي کند دو نمايشگر در بخش خارجي آن است که يکي از آنها گرد و ديگري مربعي شکل است.
اين تلفن همراه با تمام قابليت هاي يک گوشي موسيقيايي امکان دسترسي به وب و ايميل را براي کاربر فراهم مي کند و اتصالات  HSDPA قابليت ديگر اين تلفن همراه مي باشد.
در مورد قيمت و زمان ارايه آن هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.
سوني اريکسون شرکت سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه است که  از ترکيب دو شرکت اريکسون سوئدي که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و شرکت ژاپني سوني سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه تشکيل شده است.
 اين شرکت در فصل آخر سال ۲۰۰۷ با کاهش ۱۷ درصدي سود مواجه شده است و در حال حاضر باداشتن  3/8 درصد سهم بازار تلفن همراه ، در رتبه پنجم جهان قرار دارد.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا