بيش از۵۰ درصد مردم گوشي هاي بين ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان مي خرند

يکي از کارشناسان بازار در اين باره معتقد است : قيمت مناسب، اولين دليل استقبال عموم مردم  از اين نوع گوشي ها بوده چرا که گوشي هايي که در اين رنج قيمت قرار دارند به طور کلي براي عموم مردم مناسب هستند.“شهرام مرادبيگي”  با اشاره به قابليت هاي گوشي هاي با  قيمت مذکور، به خبرنگار …

يکي از کارشناسان بازار در اين باره معتقد است : قيمت مناسب، اولين دليل استقبال عموم مردم  از اين نوع گوشي ها بوده چرا که گوشي هايي که در اين رنج قيمت قرار دارند به طور کلي براي عموم مردم مناسب هستند.
“شهرام مرادبيگي”  با اشاره به قابليت هاي گوشي هاي با  قيمت مذکور، به خبرنگار موبنا گفت: اکثر گوشي هايي که در رنج قيمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان قرار دارند از مشخصات فني همچون دوربين دو مگاپيکسلي و حافظه يک گيگابايتي برخوردارهستند.
وي اضافه کرد: گوشي هاي نوکيا و سوني اريکسون از جمله برندهايي هستند که در بازار تلفن همراه بيشترين سهم فروش را از آن خود کرده اند.
به گفته اين کارشناس، افت قيمت در گوشي هاي در رنج قيمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان نسبت به ساير گوشي ها کمتر بوده و به همين دليل مردم با احتمال ريسک کمتري اين گوشي ها را خريداري مي کنند.
هم اکنون مدل هاي K800 ، K810 ، K660 ، K610 ، K530، W880 ، S500 ، T650 و K770 گوشي هايي از برند سوني اريکسون هستند که با ميانگين قيمت ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار تومان مورد علاقه عموم مردم قرار داشته اند.
درهمين حال درميان مدل هاي برند نوکيا مي توان به گوشي هاي ۵۲۲۰، ۵۳۱۰، ۵۶۱۰، ۳۱۱۰ ، ۶۲۳۳، ۳۵۰۰ و ۳۱۲۰ کلاسيک اشاره داشت.
۱۲۹/ح الف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا