دو خبر ازپلتفورم N-Gage نوکيا وگوشي هاي لمسي

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، هر دو اين سرويس ها هم اکنون در اروپا و آمريکا و ديگر بازارها در دسترس کاربران قرار دارند.هنگامي که از نقشه هاي نوکيا استفاده مي شود ، کاربران مي توانند از سيستم ناوبري اتومبيل نيز استفاده کرده ، با راهنماي صوتي مسير …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، هر دو اين سرويس ها هم اکنون در اروپا و آمريکا و ديگر بازارها در دسترس کاربران قرار دارند.
هنگامي که از نقشه هاي نوکيا استفاده مي شود ، کاربران مي توانند از سيستم ناوبري اتومبيل نيز استفاده کرده ، با راهنماي صوتي مسير خود را پيدا کنند و به طور لحظه به لحظه از وضعيت ترافيک با خبر شوند.
نقشه هاي نوکيا همراه با سرويس هاي محلي و GPS به کاربران امکان مي دهد که به سادگي در شهر خود و همچنين سراسر دنيا ناوبري کنند.
اين نقشه ها بيش از ۱۶۰ کشور دنيا و ميليون ها مکان ديدني در سراسر دنيا را پوشش دهي مي کند و  به سادگي به کاربران امکان مرورگري و طيف وسيعي از بازي ها را مي دهد.
با سرويس N-Gage Arena کاربران از اين امکان برخوردارند که با بازيکنان ديگر از نقاط مختلف دنيا بازي و چت کنند.
همچنين در خبرها آمده است ،تحقيقات نشان مي دهد ، تلفن هاي همراه داراي صفحه نمايش لمسي برغم اين که  بسياري از محدوديت گوشي هاي با صفحه کليد سخت افزاري را از بين برده است اما بعضي از کاربردهاي اين گوشي ها به سختي انجام مي شوند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” رويکرد کاربران براي خريد تلفن همراه داراي صفحه نمايش لمسي در بازارجهاني بسرعت درحال افزايش است و روند توليد اين نوع گوشي ها توسط توليد کنندگان بزرگ موبايل نيز روبه رشد است.
تلفن همراه آيفون محصول اپل اگرچه  اولين دستگاه با صفحه نمايش لمسي نيست اما اولين دستگاهي است که فاقد صفحه کليد و  کليد سخت افزاري است و يک صفحه نمايش بزرگ دارد.
گوشي هاي هوشمند HTC و پالم ترئو دستگاه هايي هستند که در مقابل گوشي آيفون قدعلم کرده اند و توان رقابت با اين غول هوشمند را دارند.
صفحه نمايش لمسي به طور کامل ارگانيک و سازماندهي شده است و به آساني مي تواند با کاربردهاي رايج هماهنگ شود و تطبيق يابد و در اين روش شما با تعداد نامحدودي کليد و شماره مجازي روبه رو هستيد که همه در دسترستان است، به اين ترتيب کاربر مي تواند بخش هاي مختلف صفحه نمايش را جابه جا کند و حرکت دهد و به انتخاب جاي خاصي براي هر يک از آيکون ها در نظر بگيرد.
در حالي که بسياري از مردم صفحه کليد کامل مجازي QWERTY را انتخاب مي کنند بسياري ديگر صفحه کليد الفبايي را ترجيح مي دهند.
البته صفحه نمايش لمسي امکان سازماندهي آيکون ها را در منو براي کاربر فراهم مي کند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا