سرويس “آلبوم آنلاين ” براي کاربران تلفن همراه عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين سرويس که از نرم افزار NewBay استفاده مي کند به کاربران اجازه مي دهد عکس و تصاويررا از طريق دستگاه هاي تلفن همراه روي وب و به شکل آنلاين آپلود و ذخيره کنند. بر اساس اين گزارش،  با آلبوم آنلاين کاربران نمي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين سرويس که از نرم افزار NewBay استفاده مي کند به کاربران اجازه مي دهد عکس و تصاويررا از طريق دستگاه هاي تلفن همراه روي وب و به شکل آنلاين آپلود و ذخيره کنند.
بر اساس اين گزارش،  با آلبوم آنلاين کاربران نمي توانند به سادگي محتواهاي آپلودشده را مديريت کنند اما آنها مي توانند وبلاگ هاي عکس  را شخصي  سازي و خصوصي کنند و با يک روش امنيتي با دوستان و اقوام خود اين عکس ها را به اشتراک بگذارند. 
براي استفاده از کاربردهاي سرويس LifeCache کاربران بايد از  U.S. Cellular اشتراک بگيرند و براي ثبت نام کاربران بايد به وب سايت رسمي سلولار مراجعه کنند.
سرويس LifeCache از روش هاي نوآورانه وبي و اعتبار اپراتورها ترکيب شده و تمامي ويژگي هاي ارتباطي، مخازن چندرسانه اي و بسياري از کاربردهاي آنلاين را ارايه مي دهد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا