استفاده از زنگ هاي مذهبي موبايل در مساجد مصر

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ساديگازت”، بسياري از عبادت کنندگان در ماه رمضان از زنگ هاي مختلف تلفن همراه در مساجد که موجب بر هم خوردن حال معنوي آنها در حين عبادت مي شود، شکايت داشته اند.اين پيشنهاد که توسط يکي از مقامات مذهبي ارايه شد از طرف بسياري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “ساديگازت”، بسياري از عبادت کنندگان در ماه رمضان از زنگ هاي مختلف تلفن همراه در مساجد که موجب بر هم خوردن حال معنوي آنها در حين عبادت مي شود، شکايت داشته اند.
اين پيشنهاد که توسط يکي از مقامات مذهبي ارايه شد از طرف بسياري از روحانيون و مسوولان مساجد در مصر و ديگر کشورهاي مذهبي مورد استقبال قرار گرفت.
به گفته “ابو سعيد” يکي از مقامات مذهبي مصر، زنگ تلفن هاي همراه در حين انجام مراسم مذهبي و نماز جماعت بارها به صدا در مي آيد که موجب بر هم خوردن تمرکز عبادت کنندگان مي شود.
از اين پس کاربران و مسوولان مساجد مي توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از اين قانون جديد به تشکيلات امور اسلامي در مصر شکايت کنند.
مصر با ۳اپراتور ارتباطي فعال تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۵ميليون کاربر تلفن همراه داشته است و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۳۳درصد است.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا