دو خبر از آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اپراتور ويرجين موبايل براي اولين بار سرويس هاي موقعيت ياب و شبکه هاي اجتماعي ارايه مي دهد و کاربران مي توانند با استفاده از سرويس هاي جديد ويرجين موبايل اطلاعات مختلف و فايل هاي سرگرمي را با توجه به موقعيت خود با کاربران …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اپراتور ويرجين موبايل براي اولين بار سرويس هاي موقعيت ياب و شبکه هاي اجتماعي ارايه مي دهد و کاربران مي توانند با استفاده از سرويس هاي جديد ويرجين موبايل اطلاعات مختلف و فايل هاي سرگرمي را با توجه به موقعيت خود با کاربران ديگر به اشتراک بگذارند.
اين سرويس ها علاوه بر آمريکا در اروپا و هند نيز عرضه مي شود.
کاربران ويرجين موبايل براي استفاده از اين سرويس ها مي توانند روي واژه  “buzzd” در وب سايت وايرينگ ايکس ال  کليک کنند.
ويرجين موبايل در بين ۱۸اپراتور آمريکا با چهارميليون و ۷۶هزار کاربر و ارايه سرويسهاي مختلف مانند  CDMA20001xEV ,CDMA2000  ,do cdma, و  1x رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.
۵۰درصد سهام اين شرکت در اختيار گروه ويرجين و اسپرينت نکستل و ۵۰درصد باقي مانده در اختيار شرکاي ديگر است.
شرکت  J.D. Power، اپراتور ويرجين موبايل را از نظر رضايت کاربران به عنوان بهترين اپراتور در سال هاي ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ معرفي کرد.
همچنين در خبرها آمده است ،شرکت “تي موبايل” شبکه نسل سومي را در “فيلادلفيا” واقع در پنسيلوانياي آمريکا مورد بهره برداري قرار مي دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، شرکت “تي موبايل”، شبکه نسل سومي ۱۷۰۰ مگاهرتزي را در بيشتر شهر هاي آمريکا ارايه مي دهد و اين بار نوبت به “فيلادلفيا” رسيده است.
کاربران “فيلادلفيا” که به شهر “دوستي برادرانه” معروف است مي توانند با استفاده از شبکه نسل سومي تي موبايل دانلود اطلاعات را با سرعت ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ کيلوبايت در ثانيه انجام دهند و بارگزاري اطلاعات نيز با سرعت ۲۰۰ تا ۳۰۰ کيلوبايت در ثانيه امکان پذير خواهد بود.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا