مغازه هاي موبايل فروشي بيمه مي شوند

به گزارش خبرنگار موبنا، خسارات عمده وارد شده ناشي از آتش سوزي هفته گذشته در سه مغازه اين پاساژ باعث شد تا اکثر فروشندگان درصدد بيمه کردن مغازه هاي خود برآيند.تا پيش از آتش سوزي هيچ يک از مغازه هاي علاءالدين که به عنوان يکي از بزرگترين مراکز خريد تلفن همراه در پايتخت کشور محسوب …

به گزارش خبرنگار موبنا، خسارات عمده وارد شده ناشي از آتش سوزي هفته گذشته در سه مغازه اين پاساژ باعث شد تا اکثر فروشندگان درصدد بيمه کردن مغازه هاي خود برآيند.
تا پيش از آتش سوزي هيچ يک از مغازه هاي علاءالدين که به عنوان يکي از بزرگترين مراکز خريد تلفن همراه در پايتخت کشور محسوب مي شود بيمه نبودند.
حريق در سه مغازه پاساژ که به دليل اتصالي سيم هاي برق در ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه هفته گذشته اتفاق افتاده بود تلفات جاني به همراه نداشت.
مالکان مغازه هاي طعمه حريق شده، ضرر و زيان ناشي از اين آتش سوزي را در حدود ۴۰۰ ميليون تومان برآورد کرده اند.
فعالان بازار دليل اصلي احتراق را اتصالي در سيم کشي مغازه ها دانستند و معتقدند که آتش سوزي به دليل غير اصولي بودن سيم کشي هاي برق در مغازه هاي موجود در اين پاساژ متحمل بود.
آنها همچنين وقوع مجدد اين حادثه را بعيد ندانستند و افزودند: به دليل نبودن امکانات حفاظتي و امنيتي امکان وقوع مجدد چنين اتفاقاتي پيش بيني مي شود.
پاساژ علاءالدين واقع در خيابان جمهوري تهران، داراي ۱۱ طبقه فعال در زمينه خريد و فروش گوشي تلفن همراه است که در هر طبقه بالغ بر ۱۰۰ مغازه وجود دارد؛ اما تنها داراي دو نگهبان شب بوده و فاقد لوازم امنيتي همچون کپسول آتش نشاني است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا