نگاهي به پلتفورم Ovi شرکت نوکيا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، نوکيا اعلام کرد که قصد دارد چگونگي پشتيباني از محتواها، به اشتراک گذاري و استفاده از سرويس Ovi  را روي دستگاه کامپيوتر، وب و تلفن همراه به کاربران آموزش دهد.“جوسي نوانلينا”، مديرمحصولات و سود تجارت نرم افزاري و سرويس هاي نوکيا مي گويد: …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، نوکيا اعلام کرد که قصد دارد چگونگي پشتيباني از محتواها، به اشتراک گذاري و استفاده از سرويس Ovi  را روي دستگاه کامپيوتر، وب و تلفن همراه به کاربران آموزش دهد.
“جوسي نوانلينا”، مديرمحصولات و سود تجارت نرم افزاري و سرويس هاي نوکيا مي گويد: حرکت  گام به گام براي گستردن و ارتقاي اين سرويس و ديگر المنت هاي Ovi  به ما اجازه مي دهد که مطابق بازخوردي که از سوي کاربران دريافت مي کنيم تجربه کاربران از سرويس هايمان را ارتقا دهيم.
در اين زمينه دريافتيم که اين سرويس ها يک سري کاربردهاي و کالاهاي جديد به بازار مي آورد و اين پايان توسعه نيست بلکه تنها آغاز راه است.
عناصر و المنت هاي Ovi که توسط نوکيا ارايه شده عبارت است از:
– وب سايت Ovi به شکل متداول در نسخه بتا ارايه مي شود . اين وب سايت به کاربر اجازه مي دهد که محتواها، تقويم، وظايف و يادداشت هايش را ميان دستگاه و پلتفورم آنلاين همگام کند.
به اين ترتيب کاربر مي تواند از اطلاعات و ديتاها به شکل رايگان پشتيباني کند.
– Ovi Suite نوکيا ، يک کاربرد کامپيوتري است که به عنوان يک سرويس دانلود رايگان در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
اين سرويس به کاربر اجازه مي دهد که از محتواها پشتيباني کند آنها را از دستگاه نوکيا به ويندز XP يا ويستاي کامپيوتر و بالعکس کپي کند و اين روش ساده اي براي آپلود تصاوير و ويديوها روي بخش به اشتراک گذاري نوکيا است.
– Files on Ovi امکان دسترسي به محتواي کامپيوتر را از راه دور از طريق هر دستگاه تلفن همراهي که از ويژگي وب برخوردار است امکان پذير مي کند.
نوکيا پلتفورم OVi را در طول يک گفتگوي زنده اينترنتي به شکل چت با حضور  آپو بوولان، مدير محصول OVi؛ کالا اوجالا، مدير خحصول Ovi Suite نوکيا و کيت باراکلاف، رييس بخش فايل هاي Ovi معرفي کرده است.
از ويژگي هاي اصلي Files on Ovi مي توان به Anytime Files اشاره کرد.
 بخش Files on Ovi به کاربر اجازه مي دهد که هر محتوايي را روي سرورهاي نوکيا ذخيره کرده و هر زماني و از هر جايي  همانطوري که از يک دستگاه يا يک کامپيوتر به اينترنت متصل مي شود، در دسترس کاربران قرار گيرد.
Anytime Files در دو نسخه ۱۰ گيگابايتي که با اشتراک سالانه ۹۹/۴۹ يورو و ۳۰ گيگابايتي با اشتراک سالانه ۹۹/۹۹ يورو در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
مطلب مهم ديگر در رابطه با Ovi اين است که کاربران سيستم عامل مکينتاش به زودي نسخه Ovi Suite Nokia  را روي کامپيوترشان خواهند داشت و احتمالا يک نسخه نيز براي لينوکس عرضه خواهد شد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا