گوشي ۵۳۲۰ نوکيا با گارانتي غير رسمي وارد بازار شد

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي داراي قابليت هاي نسل سومي و سرگرمي هاي اجتماعي و همچنين دسترسي به صفحات وب است گوشي ياد شده داراي سيستم جديد کنترل صدا با نام ” Say and Play” است که کاربر مي تواند به راحتي با گفتن نام خواننده يک آهنگ و يا خود آهنگ ، بطور …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي داراي قابليت هاي نسل سومي و سرگرمي هاي اجتماعي و همچنين دسترسي به صفحات وب است
گوشي ياد شده داراي سيستم جديد کنترل صدا با نام ” Say and Play” است که کاربر مي تواند به راحتي با گفتن نام خواننده يک آهنگ و يا خود آهنگ ، بطور خودکار آهنگ مورد نظرش را گوش کند.
گوشي تلفن همراه Nokia 5320 XpressMusic ، داراي يک جک صوتي ۵/۳ ميليمتري ، قابليت استفاده از کارت حافظه جانبي تا ظرفيت ۸ گيگابايت ، سيستم پرسرعت USB و تراشه صوتي مخصوص براي ارتقا کيفيت صداي گوشي است.
نوکيا مدعي است که باتري اين گوشي ظرفيت پخش موسيقي تا مدت ۲۴ساعت را دارد و همچنين داراي کليدهاي ويژه N-Gage براي بازيها و قابليت نشان دادن تصاوير بازي ها به صورت گسترده و پهن با حالت افقي است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شده و دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” Espoo (فنلاند) قراردارد و در درزمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
با توجه به امکانات اين گوشي پيش بيني مي شود که اين مدل نوکيا مورد استقبال اکثر کاربران قرار گيرد.
تا کنون گوشي نوکيا در بازارهاي جهاني با قيمت ۲۲۰ يورو عرضه شده است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا