همکاري ياهو با AT&T

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل اسلش نوت، بر اين اساس کاربران AT&T که از پورتال MEdia Net استفاده مي کنند مي توانند به سرويس جستجوي وب Yahoo! oneSearch دسترسي داشته باشند.اين اپراتور براي ارتقاي سرويس جستجوي Yahoo! oneSearch روي پورتال موبايل به همه کاربرانش امکان مي دهد که از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل اسلش نوت، بر اين اساس کاربران AT&T که از پورتال MEdia Net استفاده مي کنند مي توانند به سرويس جستجوي وب Yahoo! oneSearch دسترسي داشته باشند.
اين اپراتور براي ارتقاي سرويس جستجوي Yahoo! oneSearch روي پورتال موبايل به همه کاربرانش امکان مي دهد که از اين سرويس استفاده کنند.
سرويس oneSearch ياهو به کاربران امکان مي دهد که به سادگي به وب سايت ها، اخبار، پيش بيني وضعيت آب و هوا، اطلاعات مالي و تصاوير Flickr دسترسي داشته باشند.
اين سرويس ياهو همچنين مي تواند تصاوير زمينه ، آهنگ ها، بازي ها و ديگر محتواهاي موبايلي را به کاربران ارايه دهد و نياز کاربران را به باز کردن پنجره جدا به منظور جستجو و دانلود برنامه برطرف مي کند.
پورتال MEdia Net براي بيشتر دستگاه هاي AT&T شامل  گوشي هاي ساده و  گوشي هوشمند بسيار پيشرفته قابل دسترس است.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS,TDMA,GSM,  GPRS , EDGE ,UMTS  و HSDPA رتبه اول را در بين ديگر رقبايش در اين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا است.
۱۳۵/  14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا