تصاويرتلفن همراه از اجساد فاجع شنديند افغانستان ، آمريکا را رسوا کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز اسکاتزمن”، در اين حمله که ۲۲ آگوست اتفاق افتاد بيش از ۹۰ نفر افغاني که بيشتر آنان را زنان و کودکان تشکيل مي دادند، جان سپردند.اين آمار توسط سازمان ملل و رسانه هاي گروهي منتشر شد.روزنامه نيويورک تايمز روز يک شنبه در خبري …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “نيوز اسکاتزمن”، در اين حمله که ۲۲ آگوست اتفاق افتاد بيش از ۹۰ نفر افغاني که بيشتر آنان را زنان و کودکان تشکيل مي دادند، جان سپردند.
اين آمار توسط سازمان ملل و رسانه هاي گروهي منتشر شد.
روزنامه نيويورک تايمز روز يک شنبه در خبري اعلام کرد ، فيلم ها و تصاوير گرفته شده توسط تلفن همراه ، اجساد زنان و کودکاني را نشان مي دهد که در مسجدي که به آن حمله شده در خون خود غلتيدند.
گزارشگر اين روزنامه، تصاوير اجساد ۱۱ کودک را در ميان کشته شدگان در تلفن همراه مشاهده کرده است.
۱۰ روز پس از حمله هوايي امريکا به اين مسجد روستاييان جنازه آخرين قرباني را که مربوط به يک کودک خردسال بوده است از زير آوار پيدا کرده و با تلفن همراه اين آخرين مدرک از فاجعه آمريکايي ها را ثبت نموده اند.
يک پزشک که در نزديکي منطقه مورد حمله ، مطب دارد در مصاحبه با  گزارشگر نيويورک تايمز اعلام کرد، بيش از ۶۰ قرباني اين حادثه را معالجه کرده که حال برخي از آنها بسيار وخيم بوده است.
۱۱۲/ ۱۴ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا