نصب و راه‌اندازي ۱۹ سايت BTS تلفن همراه در هفته ۲۱ و ۲۲

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، همزمان با نصب و راه‌اندازي۱۴ سايت BTS تلفن همراه در شهرستان‌هاي استان هرمزگان و ۴ سايت‌ در شهرستان‌هاي استان مرکزي، سايت BTS تلفن همراه جاده‌اي دهنه ناسفنده استان خراسان جنوبي نيز راه‌اندازي شد که حدود ۱۳ کيلومتر به پوشش جاده‌اي اين …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، همزمان با نصب و راه‌اندازي۱۴ سايت BTS تلفن همراه در شهرستان‌هاي استان هرمزگان و ۴ سايت‌ در شهرستان‌هاي استان مرکزي، سايت BTS تلفن همراه جاده‌اي دهنه ناسفنده استان خراسان جنوبي نيز راه‌اندازي شد که حدود ۱۳ کيلومتر به پوشش جاده‌اي اين استان افزود.
همچنين استان‌هاي اصفهان، خراسان شمالي و قم از جمله استان‌هايي بودند که طي اين مدت امکان استفاده ساکنان برخي از روستاهاي خود را از تلفن همراه روستايي فراهم کردند.
در اين ميان استان قم با واگذاري سوئيچ از طريق WLL-GSM به۱۰روستاي خود بيشترين تعداد را در اين حوزه به خود اختصاص داد.
همچنين، اصفهان با راه‌اندازي دو پروژه تلفن همراه روستايي و خراسان جنوبي با راه‌اندازي و بهره‌برداري سايت GSM براي ۸ روستاي خود نعمت استفاده از تلفن را براي روستاييان فراهم کردند.
بر اساس اين گزارش، طي هفته۲۲ ارتباط رساني به ۱۷ روستا در استان‌هاي اصفهان، خراسان شمالي و قزوين انجام شد که از جمله آن‌ها مي‌توان به ارتباط رساني به ۵ روستاي فاقد ارتباط استان قزوين، شامل شرکت گوشت زياران، شرکت راهسازي استراتوس، شرکت راهسازي SDM، شرکت راهسازي زک، شرکت شيرسحر اشاره کرد.
همچنين در اين مدت، ۱۰ روستاي استان خراسان جنوبي نيز داراي تلفن خانگي شدند و روستاهاي ريگ بالا، فسون، شمس آباد و انارو خراسان جنوبي نيز به شبکه مخابراتي کشور پيوستند.
از ديگر پروژه‌هاي هفته۲۲، به راه‌اندازي و بهره‌برداري از ۷ دفاتر ICT روستايي در خراسان جنوبي و يک دفتر در روستاي چاه مبارک استان بوشهر مي‌توان اشاره کرد.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا