پر فروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار ديروز تهران

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۶۵۰۰SLIDE را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.در همين حال گوشي ۶۵۰۰ SLIDE نوکيا که توانسته مورد تقاضاي کاربران …

به گزارش خبرنگار موبنا،قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه خريد مدل هاي فوق را ترجيح دهند.
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه مدل ۶۵۰۰SLIDE را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
در همين حال گوشي ۶۵۰۰ SLIDE نوکيا که توانسته مورد تقاضاي کاربران اين برند باشد با قيمت سه ميليون ريال به فروش مي رسد.
اين گوشي کشويي  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل امکانات بالا مورد استقبال اکثر مشتريان قرار گرفته است.
گوشي SLIDE 6500  نوکيا که ۹۴ گرم وزن دارد ، با دو ترکيب رنگي مشکي و برنز از ماه مي سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است.
گوشي ياد شده داراي صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۱۶ ميليون رنگ، دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴ کاناله از نوع MP3 player ، MP3، AAC+، AAC، پورت microUSB و بلوتوث ورژن دو است.
**سوني اريکسون
دو مدل K660 و S500 سوني اريکسون توانست بعد از مدل K810 به عنوان پرفروش ترين گوشي ها معرفي شود.
گوشي K660 که با گارانتي متفرقه به بهاي يک ميليون و ۸۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد از ماه نوامبر سال ۲۰۰۷ وارد بازار جهاني شده است.
مدل مذکور داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و دوربين دوم CIF با قابليت بزرگنمايي چهار برابراست.
صفحه نمايش K660 از نوع TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ در ابعاد ۳۲۰ در ۲۴۰ دو اينچي بوده و همچنين دفترچه تلفن اين گوشي امکان ذخيره سازي تا يک هزار نام را دارد و براي هر نام مي توان مشخصات زيادي را وارد نمود.
از ديگر قابليت هاي اين گوشي مي توان به حافظه داخلي ۳۲ مگابايتي و حافظه جانبي ۲۵۶ مگابايتي با استفاده از مموري کارت (Memory Stick Micro (M2 و سيستم پخش صداي پلي فونيک از نوع MP3، AC و MPEG4 اشاره کرد.
 گوشي K660 سوني اريکسون مرورگر WAP همراه با WAP 2.0 را داراست که مي تواند صفحات HTML را نمايش دهد واين مرورگر روي کارت حافظه قرار داداه شده است.
در همين حال گوشي S500 با قيمت يک ميليون و ۶۸۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود .
گوشي S500 سوني اريکسون که از بدو ورود به بازار تلفن همراه ايران با استقبال خوب مشتريان از جمله خانم هاي ايراني روبرو شده است در حال حاضر با ترکيب رنگي مشکي و طلايي در بازار موجود است.
چند منظوره بودن اين گوشي و قابليت‌هايي از جمله انتقال و پخش موسيقي، دوربين دو مگا پيكسلي، پخش ويديو و سيستم هوشمند ۳G باعث شده تا علاوه بر خانم ها نظر بسياري از جوانان و نوجوانان دوستدار موسيقي به سوي اين گوشي جلب شود.
اين گوشي با برخورداري از ظاهري زيبا و نمايش نوردهي خاصي که در حين باز و بسته کردن گوشي صورت مي گيرد با اقبال خوبي در بازار روبرو شده است.
اين گوشي به حالت کشويي(SLIDER) است و در دو ترکيب رنگي سبز و زرد با وزن ۹۴ گرم به بازار جهاني عرضه شده است. گوشي S500 سوني اريکسون در باند هاي فرکانسي UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 به مشترکان خدمات ارتباطي مي دهد و در ابعاد (طول : ۱۰۸ ، عرض : ۵۰ وضخامت : ۱۷ميليمتر ) ساخته شده است.
حافظه داخلي اين گوشي ۱۲مگابايت و حافظه جانبي Memory Stick Micro M264 براي پردازنده گوشي است .البته جداره اي هم براي استفاده از کارت حافظه خارجيmicro sd تا دو گيگا بايت در اين گوشي تعبيه شده است.
**سامسونگ
فعالان بازار دو مدل F400 و E250 سامسونگ را به عنوان گوشي هاي خوش فروش اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
دو مدل گوشي F400 و E250 به ترتيب به بهاي دو ميليون و ۶۱۰ هزار ريال و ۹۱۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه فروخته مي شود.
مشخصات فني دو مدل گوشي F400 و E250 به شرح زير است:
گوشي سامسونگ مدل F400 به عنوان يک گوشي هوشمند نظرات زيادي را به خود جلب کرده است. اين گوشي ابعادي در اندازه‌هاي ۱۶.۹در ۴۸ در ۱۰۳ ميلي‌متر دارد. سامسونگ مدل F400 به صورت کشويي و در دو جهت بالا و پايين طراحي شده است.
حافظه اصلي اين گوشي سامسونگ تنها ۲۴ مگابايت بوده که قابليت ارتقا توسط کارت حافظه microSD TransFlash را داراست.
دوربين به کار رفته در سامسونگ F400 يک دوربين سه مگاپيکسلي ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پيکسلي CMOS است که تصاوير خوبي ارائه مي‌کند.
باتري مصرفي اين گوشي از نوع استاندارد يون ليتيوم است و تا کنون اطلاعات مشخصي در مورد زمان استفاده مداوم و  زمان استندباي اين مدل سامسونگ در دست نيست.
در همين حال گوشي E250 که از زمان عرضه در بازار تلفن همراه تهران به دليل تنوع رنگ و کشويي بودن مورد توجه اکثر کاربران از جمله  خانم هاي ايراني قرار گرفته و توانست در ليست پرفروش ترين گوشي در بازار تلفن همراه جاي گيرد.
گوشي E250 سامسونگ ۸۰ گرم وزن دارد و از اکتبر سال ۲۰۰۶با رنگ نقره اي به بازارجهاني عرضه شده است.
اين گوشي که امکاناتي نظير حافظه ۱۰ مگابايتي و قابليت ۶۵ هزار و ۵۳۶ رنگ در صفحه نمايش و دوربين عکاسي و فيلمبرداري VGA دارد، فاقد امکانات ارتباطي نزديك مانند اينفرارد است.
**موتورولا
فروشندگان گوشي هاي موتورولا گوشي F3 را بعد از دو مدل A1200 و V8 به عنوان گوشي خوش فروش معرفي کردند.
اين گوشي که هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي ۳۴۰ هزار ريال فروخته مي شود .
اين گوشي به دليل ارزان بودن مورد استقبال اکثر کاربران قرار گرفته است و
گوشي F3 موتورولا فاقد هر گونه امکانات پيشرفته اي است و اين مدل موتورولا تنها براي مکالمه ساده تلفني به کار مي رود.
 **اچ تي سي
گوشي TOUCH اچ تي سي  که کمتر از يک سال وارد بازار تلفن همراه کشور شده است توانسته جاي خود را در بين  کاربران باز کند  و به عنوان پرفروش ترين گوشي اين برند معرفي شود.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي چهار ميليون و ۴۷۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه کشور معامله مي شود.
اين مدل يکي از کوچکترين دستگاههاي Pocket PC داراي ويندوز موبايل شش است.
استفاده از اين گوشي آسان بوده اما به دليل قطر کم و عرض زياد گوشي ، بعضي افراد نمي توانند به راحتي با يک دست با آن کار کنند.
 اين گوشي از استحکام کافي برخوردار است، صفحه نمايش Touch در قاب جلوي تلفن با سطح گوشي همتراز بوده در حالي که در ساير مدل هاي HTC صفحه نمايش چند ميلي متر پايين تر از سطح تلفن قرار دارد.
 در قاب پشت اين گوشي يک دوربين دو مگا پيکسلي است که آينه کوچک خود نگاره نيز نزديک آن مشاهده مي شود.
دوربين اين گوشي فاقد فلاش است و بعد از فشار دادن کليد ميانبر دوربين در طرف راست تلفن، منوي آن ظرف ۴ ثانيه فعال مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا