شبکه ايرانسل به مدت چند ساعت اختلال خواهد داشت

به گزارش خبرنگار موبنا اين اختلالات در شرايطي آغاز مي شود که اپراتور دوم از روز گذشته سيم کارت هاي جديد خود را با کد ۰۹۳۷ به بازار عرضه کرده است.اگرچه اين گونه اختلالات طي ماه هاي اخير در شبکه تلفن همراه ايرانسل بارها ديده شده و نارضايتي بسياري از مشترکان را نيز در پي …

به گزارش خبرنگار موبنا اين اختلالات در شرايطي آغاز مي شود که اپراتور دوم از روز گذشته سيم کارت هاي جديد خود را با کد ۰۹۳۷ به بازار عرضه کرده است.
اگرچه اين گونه اختلالات طي ماه هاي اخير در شبکه تلفن همراه ايرانسل بارها ديده شده و نارضايتي بسياري از مشترکان را نيز در پي داشته است اما آنچه که در اين ميان متفاوت از قبل بوده، آن است که اپراتور دوم اين بار اختلالات اين شبکه را به گردن گرفته و اعلام کرده است که به دليل برخي تغييرات ، احتمالا شبکه از ساعت ۲۴ شب به مدت چند ساعت با اشکال مواجه مي شود.
چند روز گذشته نيز قطع ارتباط شبکه خدمات و مرکز تماس اين اپراتور ، مشترکاني را که براي استعلام موجودي صورتحساب خود و يا شارژ مجدد سيم کارت هاي اعتباري نياز به برقراري تماس با اين شبکه داشتند را با مشکل مواجه کرده بود.
از سويي ديگر عرضه سيم کارت هاي ارزان قيمت و بدون برنامه ريزي براي مشترکان اين اپراتور، اعتراض بسياري از کارشناسان و مشترکان را برانگيخته و  سبب شده تا نارضايتي از نوع سرويس دهي اين شبکه، اختلالات مکرر و نيز مزاحمت هاي تلفني براي مشترکان اين اپراتور و نيز مشترکان ديگر اپراتورها افزايش يابد و تبديل به يک معضل شود.
تاکنون کدهاي ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ تنها دو پيش شماره سيم کارت هاي اين اپراتور بوده اما از روز گذشته ۹ ميليون شماره جديد با کد ۰۹۳۷ در شبکه ايرانسل تعريف شده است.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا