سگ خوش اشتها گوشي تلفن همراه صاحبش را بلعيد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” به نقل ازسايت اينترنتي “تلگراف دات کو دات يوکي” ، اين سگ که “نرو”  نام دارد و از نژاد ” دوبرمان” است ، هنگامي که صاحبش سرگرم غذا دادن به وي بود از يک لحظه غفلت او استفاده کرده و تلفن همراه را از ميان انگشتانش ربود …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا ” به نقل ازسايت اينترنتي “تلگراف دات کو دات يوکي” ، اين سگ که “نرو”  نام دارد و از نژاد ” دوبرمان” است ، هنگامي که صاحبش سرگرم غذا دادن به وي بود از يک لحظه غفلت او استفاده کرده و تلفن همراه را از ميان انگشتانش ربود و بلافاصله بلعيد.
اين سگ با جثه درشت و اشتهاي سيري ناپذير شايد به اين ترتيب خواسته است حسادت وحساسيتش را نسبت به گوشي تلفن همراه که بيشتر از او مورد توجه صاحبش بود، نشان دهد.
خانم ” ماري ماتيو ” ۶۷ ساله از اهالي  منطقه “پرتوريا ” واقع در آفريقاي جنوبي گفت  دخترش سرگرم غذا دادن به  نرو بوده که يکباره صداي جيغ دخترش را شنيده و بلافاصله خودش را به آنها رسانده و شاهد گريه شديد دخترش شده که دايم مي گفت نرو درحال مردن است چون گوشي تلفن همرا نسبتا بزرگ “نوکيا ” را بلعيده است.
وي افزود ، بلافاصله سگ  را به يک کلينيک دامپزشکي برده و پس از عسکبرداري با اشعه ايکس ( راديو گرافي)  و مشخص شدن محل قرارگرفتن گوشي بلعيده شده ، آن را مورد عمل جراحي قرارداده و گوشي را از شکمش خارج کردند.
وي افزود ، هزينه عمل جراحي  نرو ۴۲۰ پوند انگليس اعلام شده است .
اين خانواده همچنين بايدهزينه خريد يک گوشي تلفن همراه جديد را نيز بپردازند چون سگ شکمو هنگام بلعيدن گوشي تلفن همراه آن را خرد کرده است.
۱۳۱/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا