سرپرست مرکز تحقيقات مخابرات ايران بر پشتيباني از طرح‌هاي «شبكه مخابراتي نسل آينده» تاکيد کرد

به گزارش موبنا “عباس ظريفكار “اظهار داشت: مركز تحقيقات مخابرات ايران اصلي‌ترين پايگاه تحقيقات در زمينه ارتباطات و فناوري اطلاعات در كشور است و با توجه به اهميت و نقش «شبكه هاي مخابراتي نسل آينده» از طرح‌هاي تحقيقاتي و پايان‌نامه‌هاي دانشجويي در مقاطع دكترا و كارشناسي ارشد حمايت مي‌كند. به گزارش دبيرخانه همايش فناوري اطلاعات …

به گزارش موبنا “عباس ظريفكار “اظهار داشت: مركز تحقيقات مخابرات ايران اصلي‌ترين پايگاه تحقيقات در زمينه ارتباطات و فناوري اطلاعات در كشور است و با توجه به اهميت و نقش «شبكه هاي مخابراتي نسل آينده» از طرح‌هاي تحقيقاتي و پايان‌نامه‌هاي دانشجويي در مقاطع دكترا و كارشناسي ارشد حمايت مي‌كند.
به گزارش دبيرخانه همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات، وي گفت ، كميته علمي اين همايش بر مستندسازي و جمع‌آوري اسناد، مقالات و گزارش‌هاي رسيده به دبيرخانه ،  ايجاد زمينه حضور و بهره‌مندي از نقطه نظرات اساتيد، دانشجويان و كارشناسان بخش‌هاي دولتي و خصوصي توجه ويژه دارد.
سومين همايش فناوري اطلاعات و ارتباطات با موضوع «شبكه نسل آينده» ۱۳ آذرماه سال جاري در هتل المپيك تهران برگزار خواهد شد.
(NGN ) Next Generation Network  نسل آينده شبکه هاي مخابراتي است که تمام شبکه هاي فعلي مخابراتي از قبيل همراه ، ديتا و ثابت را يکپارچه مي کند و پايلوت راه اندازي اين شبکه در کشور و در سه شهر تهران ، قزوين و زنجان در حال انجام است.
۱۲۸/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا