ارائه ويرايش جديد نرم افزار SMS فارسي

ربيعي در گفت‌‏وگو با ايلنا اضافه کرد: پيامک فارسي يک سرويس ارزش افزوده است که مي‌‏توان تا ۲۰۰ کاراکتر را با يک پيام ارسال کرد و هر شکلک بيشتر از يک کاراکتر محسوب نمي‌‏شود و اين امکان را دارد که پيامک به صورت ترکيبي فارسي و انگليسي نوشته و ارسال شود. در حال حاضر نرم‌‏افزار …

ربيعي در گفت‌‏وگو با ايلنا اضافه کرد: پيامک فارسي يک سرويس ارزش افزوده است که مي‌‏توان تا ۲۰۰ کاراکتر را با يک پيام ارسال کرد و هر شکلک بيشتر از يک کاراکتر محسوب نمي‌‏شود و اين امکان را دارد که پيامک به صورت ترکيبي فارسي و انگليسي نوشته و ارسال شود. در حال حاضر نرم‌‏افزار با حداقل امکانات در اختيار کاربران قرار داده شده تا زماني که مشکلات نصب مرتفع شد، ويژگي‌‏هاي بيشتري در اختيار کاربران قرار مي‌‏گيرد.
رئيس مرکز تحقيقاتي فناوري اطلاعات و ارتباطات پيشرفته با بيان اينکه ۲ هزار نوع گوشي در بازار موجود است، افزود: ۳۰ ميليون گوشي تلفن همراه در کشور استفاده مي‌‏شود. حدود ۵۰۰ هزار نفر از طريق بازديد از سايت برنامه را دانلود کرده اند و به ازاي هر ۱۸۵ بازديد کننده يک گزارش اشکال دريافت شده است يعني حدود ۰.۵ درصد کاربران دچار اشکال شده‌‏اند.
وي افزود: ۶۱ درصد مشکلاتي که گزارش شده در خصوص مشکل نصب برنامه ها است. در ۱۴ درصد گزارشها خواسته شده تا امکان دسترسي به “PHONE BOOK” وجود داشته باشد و ۱۳ درصد نيز درخواست شکلک داشته اند که هم دسترسي به “PHONE BOOK” و هم دسترسي به شکلک در ويرايش اوليه نرم افزار پيامک فارسي در تير ماه ارائه شد و يک ويرايش جديد هم تا پيايان شهريور ماه اجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا