سرويس هاي ارزش افزوده مهم ترين عامل رشد بازار موبايل

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ُسلولارنيوز”، وي با اعلام اين مطلب افزود:امروزه در بازار ارتباطي آمريکا تغييرات عمده اي ديده مي شود و طراحي گوشي هوشمند با صفحه کليد کامل  براي انجام امور تجاري يکي از اين تغييرات محسوب مي شود.کليفورد گفت :  رشد سرويس ها و کاربردهاي  مفيد و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ُسلولارنيوز”، وي با اعلام اين مطلب افزود:امروزه در بازار ارتباطي آمريکا تغييرات عمده اي ديده مي شود و طراحي گوشي هوشمند با صفحه کليد کامل  براي انجام امور تجاري يکي از اين تغييرات محسوب مي شود.
کليفورد گفت :  رشد سرويس ها و کاربردهاي  مفيد و سودمند باعث تحريک اپراتورها به گسترش ارايه گوشي هاي هوشمند شده است.
وي افزود:آنچه در امريکا مشاهده مي شود اشباع تعداد کاربران است که اپراتورها را به تمرکز روي ارايه سرويس هاي با کيفيت ترغيب مي کند.
کليفورد گفت:آنچه ما در چشم انداز توسعه سرويس هاي نوين مي بينيم تقاضاي فزاينده براي رشد سرويس هاي نسل سومي با کيفيت بالا براي تلفن همراه و پشتيباني از اين سرويس ها است.
وي در پايان خاطر نشان کرد اين شرکت در فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي تعداد ۱۹ميليون ۶۰۰هزار تلفن همراه مجهز به سيمبيان روانه بازار کرده است  که توانسته درآمدي ۳۷.۸ميليون پوندي را عايد اين شرکت کند.
شرکت نرم افزاري Symbian براي اولين بار در ماه ژوئن سال ۱۹۹۸ به صورت کاملا مخفي و خصوصي به منظور کار روي سيستم عامل موبايل ها تاسيس شد و مقر اصلي ان در انگليس است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا