پرفروش ترين گوشي هاي تلفن همراه در بازار تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اندکه به شرح زير است:**نوکيافروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه  دو مدل ۳۱۱۰ و ۶۳۰۰نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.اين دو …

به گزارش خبرنگار موبنا، فعالان بازار قيمت مناسب و امکانات بالاي اين مدل ها را به عنوان مهمترين دلايل استقبال اکثر متقاضيان گوشي هاي فوق ذکر کرده اندکه به شرح زير است:
**نوکيا
فروشندگان گوشي هاي نوکيا در بازار تلفن همراه  دو مدل ۳۱۱۰ و ۶۳۰۰نوکيا را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند معرفي کردند.
اين دو مدل گوشي هم اکنون به ترتيب به بهاي يک ميليون و ۱۷۰ هزار ريال و يک ميليون و ۹۸۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
گوشي تلفن همراه نوکيا ۳۱۱۰ که از شبکه هاي SM،GSM1800وGSM1900 پشتيباني مي کند، در ابعاد   108.5 در  45.7 در ۱۵.۶  ميليمتر ساخته شده است.
اين گوشي  87 گرمي داراي صفحه نمايشTFTاست که قدرت پشتيباني از ۲۵۶هزار رنگ را داردو داراي رزولوشن ۱۲۸ در ۱۶۹پيکسل است و داراي حافظه داخلي ۹مگابايتي و اسلا ت کارت ميکرو SD،۲گيگا بايتي مي باشد.
زنگ هاي اين گوشي از نوع پلي فونيک با ويژگي هاي MP3وAAC است و داراي قابليت هاي متنوع ديگري از جمله SMS ,MMS ,GPRS , HSCSD ,EDGE, مرورگر وپ۲.۰ ، بلوتوث، اينفرارد وپورت USB است.
گوشي ياد شده داراي دوربين ۱.۳مگاپيکسلي با قدرت رزولوشن ۱۲۸۰ در ۹۶۰پيکسل به همراه ويديو و راديو FMاست.
باتري گوشي ۳۱۱۰از نوعLi-Lon و ظرفيت شارژ آن در مکالمه مستمر۵/۳ساعت و در حالت آماده باش ۳۸۰ساعت است.
در همين حال گوشي ۶۳۰۰ نوکيا که بيش از يک سال است وارد بازار تلفن همراه تهران شده با ظاهري کلاسيک و امکانات مناسب توانست مقام پرفروش ترين گوشي نوکيا را در بازار تلفن همراه ايران به خود اختصاص دهد.
اين گوشي که از ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ در دو رنگ نقره اي و مشکي وارد بازار جهاني شده ، علاوه بر صفحه نمايش TFT از قابليت نمايش ۱۶ميليون رنگ دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و سيستم پخش صداي پلي فونيک ۶۴کاناله نيز برخوردار است .
حافظه داخلي اين گوشي ۸/۷ مگابايت است و قابليت ارتقاء حافظه تا دو گيگا بايت را دارد.
**سوني اريکسون
فروشندگان گوشي هاي سوني اريکسون دو مدل K810 و W880 را به عنوان پرفروش ترين مدل هاي اين برند نسبت به ساير گوشي ها معرفي کردند.
گوشي K810 سوني اريکسون با گارانتي رسمي با قيمت دو ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و با گارانتي متفرقه به بهاي دو ميليون و ۱۰۰ هزار ريال در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
گوشي سوني اريکسون مدل k810  از بدو ورود به بازار تلفن همراه به دليل برخوردار بودن از دوربين سه مگاپيکسلي و ظاهري زيبا مورد استقبال اکثر متقاضيان قرار گرفته است.
گوشي سوني اريکسون مدل K810 که ۱۱۵ گرم وزن دارد، از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ در رنگ بندي مشکي و صدفي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي حافظه داخلي ۶۴ مگابايتي و مجهز به فناوري بلوتوث ورژن دو و اينفرارد است.
در همين حال گوشي W880 سوني اريکسون نيز با بهاي يک ميليون و ۸۵۰ هزار ريال فروخته مي شود توانسته مورد تقاضاي اکثر کاربران قرار گيرد.
اين گوشي در رنگ بندي قرمز، مشکي، نقره اي و استيل از ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي به بازار جهاني عرضه شده است.
اين گوشي داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري دو مگاپيکسلي و دوربين دوم VGA با فوکوس اتوماتيک ، صفحه نمايش TFT با قابليت نمايش ۲۶۲ هزار و ۱۴۴ رنگ، حافظه داخلي ۱۶مگابايت، حافظه جانبي يک گيگابايت کارت حافظه ( Memory Stick Micro (M2 و قابليت ارتقا تا چهار گيگابايت و مجهز به سيستم پخش صداي پلي فونيک است.
نکته ي قابل توجه اين است که صفحه کليد آن کمي شبيه به مدل هاي قديمي تر سوني اريکسون مي باشد. همچنين اينترفيس آن کاملاً شبيه به اينترفيس بهترين گوشي دوربين دار اين شرکت يعني K850 است که همه ي اين عوامل باعث محبوبيت و فروش بالاي آن در بازار  تلفن همراه شده است.
**سامسونگ
دو مدل F480  و U600 سامسونگ توانستند با امکانات مناسب مورد انتخاب اکثر متقاضيان قرار گيرد و در ليست پرفروش ترين ها قرار گيرد.
اين دو مدل گوشي به ترتيب به بهاي چهار ميليون و ۶۰۰ هزار ريال و يک ميليون  و۸۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
گوشي F480 سامسونگ که شباهت بسياري به مدل Armani اين برند داراي صفحه نمايش لمسي ۸/۲ اينچي ،قابليت ارسال پيام ويديويي ، ارسال و دريافت پست الکترونيک ، بلوتوث ، “يو اس بي – ۲ ” ، دوربين پنج مگاپيکسلي با فوکوس خودکار و تثبيت کننده تصوير است.
اين گوشي نسل سومي روي شبکه هاي GSM 900 ، ۱۸۰۰ ۱۹۰۰ کار مي کند.
در همين حال گوشي سامسونگ مدل U600 که در ماه فوريه سال ۲۰۰۷ ميلادي وارد بازار جهاني شده است داراي دوربين عکاسي و فيلمبرداري ۲/۳ مگاپيکسلي، ابعاد عکس ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پيکسل، حافظه داخلي ۶۰ مگابايت، حافظه جانبي (microSD (TransFlash ، قابليت Java MIDP 2.0، سيستم جستجوي Yahoo، سيستم اسکن و پردازش کارت ويزيت نيز برخوردار است.
**اچ تي سي
فروشندگان گوشي هاي اچ تي سي   Touch Diamond را به عنوان پرفروش ترين مدل اين برند در بازار تلفن همراه معرفي کردند.
اين گوشي هم اکنون به بهاي شش ميليون و ۹۵۰ هزار ريال در بازار تلفن همراه تهران فروخته مي شود و  داراي ابعاد ??? در ?? در  5/11 ميلي متر است که آن را به يکي از مدل هاي مناسب Pocket PC  تبديل مي کند .
 اين گوشي که به راحتي در جيب جا مي گيرد فقط ۱۰۳ گرم وزن دارد و  به يک صفحه نمايش ۸/۲ اينچ VGA مجهز است که ۶۵ هزار رنگ را نشان مي دهد . کيفيت تصوير نمايش بسيار عالي است وحافظه داخلي ان  توسط کارت حافظه جانبي تا چهار گيگابايت ارتقا مي يابد.
گوشي Touch Diamond داراي يک دوربين سه مگاپيکسل با کانون اتوماتيک و ماکسيمم وضوح  ???? در???? پيکسل است و دوربين اين گوشي داراي کليد اختصاصي نيست و براي تنظيم فاصله و گرفتن عکس از کليد حرکتي لمسي به اين منظور استفاده مي شود.
باتري گوشي فوق از نوع Li-Ion با توان ۹۰۰ ميلي آمپر است که در صورت استفاده زياد از گوشي، يک روز کامل دوام مي آورد.
۱۲۹/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا