دو خبر از سرويس هاي جديد Qik وبازي موبالي Peggle

يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين سرويس که به نام خود شرکت است کاربردها و سرويس هاي رايگان را با سازگار کردن ويندوز موبايل ها مختلف در اختيار رنج وسيع تر ي از تلفن هاي همراه قرار مي دهد.وي افزود بر اسا س اين طرح گوشي هاي Xperia X1اريکسون،  AT&T Tilt،   HTC Touch Dual، …

يک مقام آگاه در اين باره گفت:اين سرويس که به نام خود شرکت است کاربردها و سرويس هاي رايگان را با سازگار کردن ويندوز موبايل ها مختلف در اختيار رنج وسيع تر ي از تلفن هاي همراه قرار مي دهد.
وي افزود بر اسا س اين طرح گوشي هاي Xperia X1اريکسون،  AT&T Tilt،   HTC Touch Dual، HTC Touch Diamond, HTC Touch Pro, HTC TyTN II و گوشي سامسونگ مدل SPH-i325 (Ace) مي توانند از اين سرويس ارتقا يافته استفاده کنند.
همچنين در خبرها آمده است که شرکت آمريکايي PopCap ارايه دهنده بازي هاي کامپيوتري و موبايلي که دفتر مرکزي آن در سياتل آمريکا قرار دارد ،بازي موبايلي Peggle را در پاييز امسال ارايه مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين بازي که تحت عنوان Peggle Mobile براي گوشي هاي تلفن همراه ساخته شده در آمريکاي شمالي از طريق اپراتور هاي بزرگ و در سراسر اروپا عرضه مي شود.
بازي Peggle که يکي از محبوب ترين بازي هاي PopCap به شمار مي رود از زمان اولين عرضه تا کنون ۲۰ ميليون دانلود از آن صورت گرفته و همچنين موفق به دريافت جايزه نيز شده است.
اين بازي که ترکيبي از بازي پين بال و تخته است هنوز مشخص نيست که نسخه موبايلي آن نيز محبوبيت نسخه کامپيوتري آن را داشته باشد.
در اين بازي بازيکنان با يک سري مشکلات و چالش ها روبه رو مي شوند و بايد يک سري رازها را کشف کنند.
بر اساس اين گزارش، شرکت PopCap در نظر دارد اين بازي را براي انواع دستگاه هاي تلفن همراه، گوشي هاي هوشمند و PDA ها، آيپادها و آيفون ها ارايه دهد.
۱۳۴/۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا