دو خبر از وودافون و راه اندازي وب سايت جديد موبايلي

به گزارش گروه اخبار “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، وودافون اعلام کرد : کسب سهام  کريزي اين امکان را در اختيار اين شرکت مي گذارد که فروش گوشي هاي اين اپراتور را بالا تر برده و باعث گسترش دامنه فعاليت ها ي تجاري اين اپراتور انگليسي در خارج ازمرزهاي اروپا شود.وودافون گفت:بر اساس اين …

به گزارش گروه اخبار “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، وودافون اعلام کرد : کسب سهام  کريزي اين امکان را در اختيار اين شرکت مي گذارد که فروش گوشي هاي اين اپراتور را بالا تر برده و باعث گسترش دامنه فعاليت ها ي تجاري اين اپراتور انگليسي در خارج ازمرزهاي اروپا شود.
وودافون گفت:بر اساس اين توافق نامه، وودافون ۱۲۰فروشگاه را در سراسر استراليا در اختيار خود مي گيرد.
يک مقام اگاه اعلام کرد: هنوز خبر دقيقي در مورد مبلغ مورد توافق در باره واگذاري سهام اين شرکت استراليايي به وودافون منتشر نشده است.
طي دو سال گذشته وودافون با کاهش فعاليت هاي خود در اروپا سرمايه گذاري هايي را در بازار ترکيه و هند انجام داده است.
اين اپراتور تا پايان ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۲ميليون کاربر داشته است که ۱۰۶ميليون نفر از اين تعداد  در اروپاي شرقي ،خاورميانه ،آسيا و آفريقا هستند.
تعداد کاربران در استراليا تا ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۲ميليون مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۹۶.۹۵درصد بوده است.
در اين کشور۶اپراتور ارتباطي وجود دارد.
همچنين در خبرها آمده است ، بخش سلامت و محيط زيست ” کي دي اچ يي” در ايالت کانزاس  آمريکا  وب سايت موبايلي جديدي را راه اندازي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” ويبو دات کام” ،  اين وب سايت اطلاعات مربوط به بهداشت و محيط زيست را از سراسر اين ايالت جمع آوري کرده و روي سايت ياد شده قرارمي دهد که کاربران در هر زمان و از هر مکان مي توانند به آن دسترسي داشته باشند.
اين وب سايت توسط کارکنان KDHE و بنابه درخواست هاي مکرر کابران وسايل همراه  به منظوردستيابي به اطلاعات ياد شده ، راه اندازي شده است.
استفاده از اين وب سايت موبايلي با آدرس kdheks.mobi يا kdheks.gov براي تمامي کاربران  مجاني است.
کاربران با مراجعه به اين وب سايت موبايلي مي توانند به بخش هاي اطلاعاتي گوناگون از جمله بخش اطلاعات ، بخش محيط زيست ، بخش سلامت و بهداشت ، بخش شمار تلفن هاي ضروري ، بخش نقشه ها / محله ها و دفاتر KDHE ، بخش راهنماي تلفن دسترسي داشته باشند.
۱۳۴/ ۱۳۱ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا