۵۰ در صد سهام مخابرات بايد در بورس عرضه شود

”  دکتر بيژن صفوي ”  در گفت و گو با موبنا با بيان اين مطلب گفت : تحليلگران اقتصادي تنها عامل براي حضور گسترده‌تر سرمايه‌گذاراي در بورس را ارايه ۵۰درصد از سهام مخابرات مي ‌دانند كه به نوعي اين امر  براي اقتصاد بخش خصوصي بسيار ارزشمند است .عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران …

”  دکتر بيژن صفوي ”  در گفت و گو با موبنا با بيان اين مطلب گفت : تحليلگران اقتصادي تنها عامل براي حضور گسترده‌تر سرمايه‌گذاراي در بورس را ارايه ۵۰درصد از سهام مخابرات مي ‌دانند كه به نوعي اين امر  براي اقتصاد بخش خصوصي بسيار ارزشمند است .
عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب اظهار داشت : در شرايطي كه سهامداران براي خريد سهام شرکت مخابرات ايران در تب و تاب  هستند اما نحوه اطلاع رساني به مردم  بسيار محدود است و مديران اجراي بايد در اين زمينه تدابير بيانديشند..
وي به نحوه مديريتي و نظارتي شرکت مخابرات با گذشت  يک ماه از زمان خصوصي شدن اين شرکت اشاره کرد و گفت : وزارت ارتباطات در شرايط کنوني ۵درصد سهام را واگذار کرده است ، ولي بزودي نيمي از سهام اين شرکت به مردم واگذار مي شود.
وي تصريح کرد : در حال حاضر کم کاري از سوي سازمان تنظيم بازار و مقرارت وزارت ارتباطات صورت نگرفته است ، اما اين سازمان بايد توجه داشته باشد که بايد در زمينه واگذاري پروانه خدمات به اپراتور ها ، تعيين تعرفه هاي خدماتي ، تنظيم رابطه متقابل بين اپراتور ها براي رقابت سالم و تدوين مقرارت براي ارايه خدمات ، نظارت داشته باشد.
وي به مشکلات اپراتور اول و دوم در ارايه خدمات اشاره کرد و ادامه داد :  هم اکنون مقدمات حضور اپراتور سوم  به بازار ايران فراهم شده است  و اين زنگ خطري براي  اپراتور اول و دوم خواهد بود که به فکر بهبود کيفت ارايه خدمات به مشترکان خود باشند .
B/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا