دو خبر از مايکروسافت و Boingo

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،   نمونه اوليه زون فون  نشان مي دهد که اين گوشي هوشمند زيبا طراحي شده است و صفحه آن  ظاهري متفاوت با مدل هاي کلاسيک ديگر گوشي ها دارد.اين گوشي صفحه نمايش بزرگي دارد و چند کليد در يک رديف عمودي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” موبايل واک” ،   نمونه اوليه زون فون  نشان مي دهد که اين گوشي هوشمند زيبا طراحي شده است و صفحه آن  ظاهري متفاوت با مدل هاي کلاسيک ديگر گوشي ها دارد.
اين گوشي صفحه نمايش بزرگي دارد و چند کليد در يک رديف عمودي در سمت راست آن تعبيه شده است .
مايکروسافت جزييات بيشتري درباره اين گوشي  از جمله قيمت وزمان عرضه به بازار – اعلام نکرده است.
Microsoft يک شرکت بين المللي است که در سال ۱۹۷۵ توسط “بيل گيتس” سرمايه داربزرگ آمريکايي  و “پال آلن” تاسيس شد و دفتر مرکزي آن درايالت واشنگتن آمريکا قراردارند .
اين شرکت توليد کننده انواع فن آوري کامپيوتر براي افراد  و شرکت هاي تجاري است و نرم افزارهاي بسيار از جمله DOS “Windows”, Desktop Publisher “Microsoft Office” را عرضه کرده است.


همچنين در خبر ها آمده است که شرکت آمريکايي فناوري هاي بي سيم Boingo که در بازار جهاني به عنوان پيشرو در ارايه فناوري Wi-Fi  شناخته شده ، به تازگي اعلام کرد که سرويس Boingo Mobile را براي سه گوشي هاي هوشمند سوني اريکسون که از سيستم عامل سيمبيان پشتيباني مي کند، ارايه مي دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، براساس اين گزارش Boingo که يک کاربرد Wi-Fi است تنها براي گوشي هاي هوشمند G900، W960 و P1 ارايه مي شود. 
گوشي G900 با صفحه نمايش لمسي و کاربرد وب داراي ظاهر مستطيل شکل است و  W960 يک گوشي از سري واکمن و داراي صفحه نمايش لمسي است و گوشي P1 سوني اريکسون نيز داراي صفحه کليد کامل QWERTY است.
بر اين اساس کاربران در ۹۳ کشور دنيا امکان دسترسي به ۸۰ هزار نقطه Boingo Wi-Fi را همچون هتل ها، رستوران ها، کافي شاپ ها، مراکز خريد و ۵۰۰ فرودگاه که ۸۵ فرودگاه آن بين المللي است را خواهند داشت.
درهمه اين مکان ها کاربران مي توانند به مرورگري وب پرداخته و از اتصالات Wi-Fi مستقيما از طريق اين سه گوشي سوني اريکسون بهره ببرند.
البته اين کاربرد رايگان نيست و با قيمت ماهانه ۹۵/۷ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۱/۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا