سامسونگ گوشي ۴۰ دلاري به آمريکا عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، سامسونگ و AT&T هميشه با يکديگر همکاري نزديکي داشته اند زيرا  اين اپراتور بزرگ  معمولا گوشي هاي ساخته شده توسط شرکت کره جنوبي را عرضه مي کند.اين اپراتور آمريکايي هم اکنون دو روز پس از ارايه گوشي a237 اقدام به عرضه آخرين گوشي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، سامسونگ و AT&T هميشه با يکديگر همکاري نزديکي داشته اند زيرا  اين اپراتور بزرگ  معمولا گوشي هاي ساخته شده توسط شرکت کره جنوبي را عرضه مي کند.
اين اپراتور آمريکايي هم اکنون دو روز پس از ارايه گوشي a237 اقدام به عرضه آخرين گوشي سامسونگ موسوم به a137 کرده است.
اين گوشي تاشو است و با هدف  تماس مکالمه اي، ارسال پيام، پيام فوري و دسترسي به MEdia Net طراحي شده بنابراين کاربراني که به ويژگي هاي پيشرفته تري همچون دوربين يا امکان انتقال اطلاعات با سرعت بالا نياز دارند اين گوشي به دردشان نمي خورد.
از ويژگي هاي اين گوشي مي توان به پشتيباني از دوباند شبکه GSM (850 / 1900 MHz) با GPRS ، صفحه نمايش ۲ اينچي TFT داخلي با پشتيباني از ۲۶۲ هزار رنگ و وضوح تصوير ۲۲۰ x 176 پيکسل و صفحه نمايش داخلي CSTN با ۶۵ هزار رنگ اشاره کرد.
پيام فوري (ياهو، Windows Live و AOL )، ايميل، ايميل صوتي، SMS، EMS، MMS و ساعت زنگي، تايمر شمارش معکوس، تقويم و کورنومتر از ديگر ويژگي هاي اين گوشي است.
اين گوشي با ابعاد ۸۸ x 45 x 19.8 و وزن ۸۱ گرم داراي باتري ۷۵۰ ميلي آمپري است که در حالت مکالمه ۳ ساعت و در حالت آماده باش بيش از ۱۰ روز شارژ نگه مي دارد.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا