ويزا سرويس هاي پرداخت موبايلي را افزايش داد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش ويزا اعلام کرد دوطرح از اين چهار طرح به سرويس هاي پرداخت موبايل مربوط مي شود که ارايه آزمايشي آن  در برزيل و کره صورت مي گيرد و دو طرح ديگر به ارايه اطلاعات در مورد معاملات و پيشنهادات موبايلي مي پردازد که   …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،بر اساس اين گزارش ويزا اعلام کرد دوطرح از اين چهار طرح به سرويس هاي پرداخت موبايل مربوط مي شود که ارايه آزمايشي آن  در برزيل و کره صورت مي گيرد و دو طرح ديگر به ارايه اطلاعات در مورد معاملات و پيشنهادات موبايلي مي پردازد که   در آمريکا به صورت آزمايشي ارايه خواهد شد.
يک مقام اگاه در اين رابطه گفت : اين طرح ها به مجوعه سرويس هاي ويزا اضافه مي شود که هم اکنون در سراسر جهان از طرف کاربران در حال استفاده است.
پلتفورم تلفن همراه ويزا به شرکاي اپراتورها ي بي سيم و بانکي ويزا اين امکان را مي دهد که با استفاده از ابزار وچار چوب ها ي تکنولوژي اين شرکت در جهت ،توسعه ،آزمايش و ارايه سرويس هاي نوين پرداخت موبايلي خود گام بردارند.
انجمن سرويس بين المللي ويزا(Visa International Service Association  )در کاليفرنيا امريکا قرار دارد.
ويزا  يک شرکت  اقتصادي متشکل از  21هزار نهاد مختلف  است و فعاليت اصلي آن در زمينه تهيه و ارايه کارت هاي اعتبار ي و دبيت کارت ها مي باشد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا