کارت هاي عضويت انجمن صنفي گوشي تلفن همراه پروانه کسب محسوب نمي شود

” محمد آزاد ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : در حال حاضر انجمن صنفي گوشي تلفن همراه اقدام به صدور کارت هاي عضويت با ابعاد بزرگ تر از حد استاندارد کرده است که اين نوعي تخلف به شمار مي آيد .وي ادامه داد : انجمن هاي صنفي …

” محمد آزاد ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا با بيان اين مطلب گفت : در حال حاضر انجمن صنفي گوشي تلفن همراه اقدام به صدور کارت هاي عضويت با ابعاد بزرگ تر از حد استاندارد کرده است که اين نوعي تخلف به شمار مي آيد .
وي ادامه داد : انجمن هاي صنفي بر اساس ماده ۱۳۱ قانون کار تشکيل مي شوند  و تنها براي اعضاي خود کارت عضويت صادر مي کند .
وي افزود : صدور پروانه براي واحد هاي صنفي تنها توسط اتحاديه ها و مجامع امور صنفي  انجام مي شود و انجمن ها در اين خصوص هيچ گونه فعاليتي نخواهند داشت .
وي تصريح کرد : در حال حاضر گوشي تلفن همراه داراي ۲ اتحاديه مجزا است که بخش تعميرات آن در اتحاديه مخابرات و بخش فروش توسط اتحاديه صوتي و تصويري صورت مي گيرد .
وي تاکيد کرد : در شرايط کنوني برخي از فروشندگان گوشي هاي تلفن همراه به تعميرات گوشي و برخي از تعمير گاه هاي تلفن همراه به فروش گوش تلفن همراه مي پردازند که اين اقدامات تخلف محسوب مي شود .
آزاد با اشاره به اين که مصرف کنندگان در هنگام خريد گوشي تلفن همراه و يا تعميرات گوشي فاکتور دريافت کنند ، گفت : با دريافت فاکتور از فروشندگان در زمان خريد گوشي تلفن همراه و يا بعد از تحويل گرفتن گوشي تعمير شده از تعميرگاه مصرف کننده مي تواند در صورت بروز مشکل با مراجعه به  اتحاديه صوتي و تصويري و يا اتحاديه مخابرات به مشکل خود رسيدگي کند. .
B /14  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا