فروش گوشي هاي هوشمند در چين۳۲.۱درصد افزايش يافت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين بررسي تعداد گوشي هاي هوشمندي که در اين نيمه در چين به فروش رفته است ۱۵ميليون و ۶۷۱دستگاه برآورد شد.در ادامه اين بررسي آمده است،درآمد حاصل از فروش اين نمونه از گوشي ها در اين مدت  با ۲۵.۷درصد رشد ۳۷ميليارد و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين بررسي تعداد گوشي هاي هوشمندي که در اين نيمه در چين به فروش رفته است ۱۵ميليون و ۶۷۱دستگاه برآورد شد.
در ادامه اين بررسي آمده است،درآمد حاصل از فروش اين نمونه از گوشي ها در اين مدت  با ۲۵.۷درصد رشد ۳۷ميليارد و ۷۴۰ ميليون دلار برآورد شده است.
يک مقام آگاه علت توسعه بازار گوشي هاي هوشمند در چين را راهکارهاي سيستم عامل اوپن سورس روي اين گوشي ها اعلام کرد.
چين در بين ديگررقباي اسيايي خود سالانه با رشد ۲۰.۴درصد ، رتبه اول را به خود اختصاص داده است و  تعداد کاربران اين کشور تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۰۱ ميليون نفر رسيد.
به گزارش وزارت ارتباطات چين در ماه ژوئن ۶۳/۸ ميليون کاربر جديد به تعداد کاربران اين کشور افزوده شده است و چين و هند از نظر افزايش ماهانه تعداد کاربران رقابت شانه به شانه اي با يکديگر دارند.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي اين کشورهستند که به ترتيب رتبه هاي اول ودوم را در چين واول وسوم را در جهان دارا مي باشند.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا