ارزش محتواهاي موبايلي به ۱.۱۲ميليارد دلار مي رسد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده است، فعالان عرصه تهيه محتواهاي موبايلي در اين بخش از جهان تمرکز اصلي خود را روي توليد محتواهايي مناسب و به دور از برنامه هاي غير اخلاقي و مبتذل معطوف کرده اند. يک مقام آگاه با بيان اين که اين حرکت …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،در اين بررسي آمده است، فعالان عرصه تهيه محتواهاي موبايلي در اين بخش از جهان تمرکز اصلي خود را روي توليد محتواهايي مناسب و به دور از برنامه هاي غير اخلاقي و مبتذل معطوف کرده اند.
يک مقام آگاه با بيان اين که اين حرکت باعث افزايش سانسور در اين کشورها شده است، افزود : نگراني و  ترس از اشاعه ناهنجاري ها و تخلفات ، اپراتورها را ناخواسته به سمت خود سانسوري  سوق داد دانست.
در ميان کشورهاي آمريکاي لاتين، برزيل توجه ويژه اي به اين بازار دارد و  کلمبيا و ونزوئلا صنعت پويا و در خور توجهي در رابطه با اين سرويس تلفن همراه در کشورها ي خود ندارند اما ميزان وسيعي  از محتواهاي موبايلي را با موضوعات غير اخلاقي از طريق سرويس دانلود تصاوير به کاربران خود ارايه مي دهند.
بنابر آمار بدست آمده ، تعداد گوشي هايي که فصل دوم ۲۰۰۸ ميلادي در آمريکاي لاتين به فروش رفته است با ۱۹ درصد افزايش نسبت به فصل دوم سال ۲۰۰۷ ميلادي ، ۳۸ميليون و ۵۰۰هزار بوده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا