پلتفورم بازي موبايلي براي هند عرضه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل گيم، اين پورتال به وسيله Goldfinch با همکاري تعداد زيادي از اپراتورهاي مخابراتي از سراسر هند که سرويس هاي شبکه GSM و CDMA ارايه مي دهند براي کاربران هند عرضه مي شود.اين پورتال به کاربران امکان مي دهد که بازي هاي مسابقه اي، ارتباطي، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايل گيم، اين پورتال به وسيله Goldfinch با همکاري تعداد زيادي از اپراتورهاي مخابراتي از سراسر هند که سرويس هاي شبکه GSM و CDMA ارايه مي دهند براي کاربران هند عرضه مي شود.
اين پورتال به کاربران امکان مي دهد که بازي هاي مسابقه اي، ارتباطي، کلوب، بازار و مسابقات رقابتي خلق کنند.
با اين حال احتمالا اين پورتال ميزبان همه بازي هاي موبايلي چون Fishy Fishee ، Beijing Dreams, Counter Smash, Monkey King, 1943 SkyWar, Hello Kittys Birthday Surprise, Desert و Racer Robowars,  خواهد بود.
جزييات بيشتر راجع به پورتال Ozura-Goldfinch و زمان عرضه آن هنوز مشخص نيست اما انتظار مي رود که بزودي در دسترس کاربران قرار گيرد.
هند با سه ميليون و ۱۶۶هزار و ۴۱۴ کيلومتر مربع مساحت و بيش از يک  ميليارد نفر جمعيت در جنوب آسيا واقع شده و پايتخت آن دهلي نو است.
در ماه مه ۶۲/۸ ميليون کاربر جديد به تعداد کاربران هند افزوده شد ودر حال حاضر تعداد کل کاربران اين کشور ۹/۲۷۷ ميليون نفر است.
اين آمار نشان مي دهد که چين و هند از نظر افزايش ماهيانه تعداد کاربران رقابت شانه به شانه اي با يکديگر دارند.
هند ۱۲ اپراتور فعال دارد و رتبه دوم بازار آسيا در اختيار اين کشور  است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا