موبي نيل سرويس هاي ۳G را در قاهره ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، يک مقام آگاه بابيان اين که اجراي اين طرح با تاخير چندين باره مواجه شد،  افزود: اپراتور اميدوار است که  مجوز فرکانس هاي راديويي را تا ۱۷ ژانويه از رگولاتور اين کشور بدست آورد اما بنابر اعلام رسمي ارايه مجوز فرکانس هاي راديويي تا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، يک مقام آگاه بابيان اين که اجراي اين طرح با تاخير چندين باره مواجه شد،  افزود: اپراتور اميدوار است که  مجوز فرکانس هاي راديويي را تا ۱۷ ژانويه از رگولاتور اين کشور بدست آورد اما بنابر اعلام رسمي ارايه مجوز فرکانس هاي راديويي تا ۲۷ مارس ۲۰۰۹ميلادي به طول مي انجامد.
سرويس هاي نسل سوم قرار است علاوه بر قاهره مناطق صنعتي را نيز تحت پوشش قرار دهد و موبي نيل در نظر دارد با ارايه شبکه نسل سوم سرويس هاي EDGE را کاهش دهد.
براي اجراي  اين طرح نوکيا زيمنس و هواوي نيز مشارکت خواهند کرد و اين اپراتور به تازگي در بيانيه اي سود خالص خود را در فصل اول ۲۰۰۸ ميلادي با رشدي ۴۱درصدي ۸۴ميليون دلار اعلام کرد.
مصربا ۳اپراتور ارتباطي فعال تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي حدود ۲۵ميليون کاربر تلفن همراه داشته و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۳۳درصد است.
موبي نيل با ۱۵ ميليون و ۱۲۰هزار کاربر رتبه اول جدول رده بندي اپراتورهاي اين کشور را به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا