بازار سيم کارت هاي همراه اول بي رونق مي شود

“افشار فروتن لاريجاني” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:  به دليل پرداختن مردم به فرايض ديني  و در پي آن کاهش خريدوفروش اين کالاي ارتباطي، پيش بيني مي شود طي ماه مبارک رمضان سيم کارت هاي موجود در بازار از جمله همراه اول با نوسان قيمت چنداني روبرو نشود.وي با اشاره به …

“افشار فروتن لاريجاني” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:  به دليل پرداختن مردم به فرايض ديني  و در پي آن کاهش خريدوفروش اين کالاي ارتباطي، پيش بيني مي شود طي ماه مبارک رمضان سيم کارت هاي موجود در بازار از جمله همراه اول با نوسان قيمت چنداني روبرو نشود.
وي با اشاره به ثبات قيمت سيم کارت هاي همراه اول در بازار تهران تصريح کرد: با توجه به شرايط کنوني بازار سيم کارت احتمال مي رود تنها برخي از فروشندگان در مناطق مختلف تهران براي فروش بهتر خود سيم کارت هاي دائمي همراه اول را با کاهش قيمت اندک در بازار عرضه کنند.
فروتن لاريجاني خاطر نشان کرد:در عين حال برغم بي رونقي بازار سيم کارت دائمي همراه اول در ماه مبارک رمضان پيش بيني مي شود بازار سيم کارت هاي اعتباري تقاضاي خود را از دست ندهند و همچنان مورد استقبال مردم باشد.
وي افزود: سيم کارت هاي اعتباري دولتي نسبت به ساير سيم کارت هاي اعتباري ديگر در بازار به دليل آنتن دهي مناسب در تمام کشور با گذشت زمان و افزايش آشنايي و آگاهي مردم، تا کنون با استقبال بيشتري مواجه شده است.
رئيس انجمن صنفي فرشوندگان سيم کارت، گوشي تلفن همراه  و لوازم جانبي کل کشور چندي پيش در مورد رکود فروش گوشي همراه در ماه رمضان نيز اظهار نظر کرده بود.
همراه اول در حدود ۲۷ ميليون مشترک دارد که از اين ميزان حدود ۱۰ ميليون مشترک سيم کارت هاي اعتباري هستند.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا