شبکه ۳G چاينا يونيکام سراسري مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ُسلولارنيوز”، يک مقام آگاه در اين باره گفت:در نظر داد شبکه پايه WCDMA را به صورت سراسري در اين کشور ارايه دهد وبه اين منظور يونيکام در نظر دارد مزايده اي را در نوامبر برگزار کند.اين اپراتور به تازگي در بيانيه اي اعلام کرد، انتظار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “ُسلولارنيوز”، يک مقام آگاه در اين باره گفت:در نظر داد شبکه پايه WCDMA را به صورت سراسري در اين کشور ارايه دهد وبه اين منظور يونيکام در نظر دارد مزايده اي را در نوامبر برگزار کند.
اين اپراتور به تازگي در بيانيه اي اعلام کرد، انتظار دارد در فاصله سال هاي ۲۰۰۹تا ۲۰۱۰ميلادي  14ميليارد و ۶۰۰ميليون دلاردر زمينه فناوري نسل سوم در اين کشور سرمايه گذاري کند و شرکت اميدوار است که اين طرح تا سال ۲۰۱۳ميلادي به مرحله سود دهي برسد.
چين در بين ديگررقباي اسيايي خود با  رشد سالانه  20.4درصدرتبه اول را به خود اختصاص داده و تعداد کاربران چين تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۰۱ ميليون نفر رسيد.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي اين کشورهستند که به ترتيب رتبه هاي اول ودوم را در چين واول وسوم را در جهان دارا مي باشند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا