بروز اختلال در مرکز خدمات ايرانسل مشترکان اين اپراتور را کلافه کرده است

به گزارش خبرنگار موبنا قطع ارتباط مشترکان تلفن همراه ايرانسل با شبکه خدمات و مرکز تماس اين اپراتور ،از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به نحوي که مشترکان براي استعلام موجودي صورتحساب خود و يا شارژ مجدد سيم کارت هاي اعتباري با مشکل مواجه شده اند.اين گونه اختلالات طي ماه هاي اخير …

به گزارش خبرنگار موبنا قطع ارتباط مشترکان تلفن همراه ايرانسل با شبکه خدمات و مرکز تماس اين اپراتور ،از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، به نحوي که مشترکان براي استعلام موجودي صورتحساب خود و يا شارژ مجدد سيم کارت هاي اعتباري با مشکل مواجه شده اند.
اين گونه اختلالات طي ماه هاي اخير در شبکه تلفن همراه ايرانسل بارها ديده شده است که نارضايتي بسياري از مشترکان را در پي داشته است.
در حال حاضر مشترکان جديد اين اپراتور نيز موفق به فعال سازي سيم کارت هاي خود نشده، نمي توانند از سيستم شارژ الکترونيکي و GPRS استفاده کرده و تماس با اپراتورهاي مرکز خدمات اين شبکه به سختي امکان پذير است .
اپراتورهاي شبکه ايرانسل به روز رساني سيستم شبکه را از جمله دلايل اين قطعي موقت اعلام مي کنند.
اين در حالي است که اپراتور دوم اعلام کرده که از اين پس مشترکان براي استعلام از وضعيت موجودي و يا شارژ مجدد سيم کارت خود به جاي دکمه *۱۴۰ ، دکمه *۱۴۱ را شماره گيري کنند.
برخي کارشناسان معتقدند اپراتور دوم تلفن همراه کشور که نزديک به دو سال از آغاز به کار آن مي گذرد، براي جذب مشترک و رقابت با ديگر اپراتورها، از خدمات اصلي خود غافل مانده و بيشتر انرژي خود را وقف تبليغات گسترده کرده است.
به اعتقاد آنان عرضه سيم کارت هاي ارزان قيمت و بدون برنامه ريزي براي مشترکان اين اپراتور سبب شده تا نارضايتي از نوع سرويس دهي اين شبکه ، اختلالات مکرر و نيز مزاحمت هاي تلفني براي مشترکان اين اپراتور و نيز مشترکان ديگر اپراتورها افزايش يابد و تبديل به يک معضل شود.
به گفته مسئولان اپراتور دوم ، هم اکنون حدود ۱۰ ميليون مشترک از سيم کارت هاي دائمي، اعتباري و پيام رسان ايرانسل استفاده مي کنند که بيش از ۹۰ درصد آن مشترک سيم کارت اعتباري هستند.
۱۲۸/  13

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا