کاهش ۶۴درصدي سود اوراسکام مصر در فصل دوم

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس گزارش اوراسکام سود شرکت در فصل دوم ۸۰ ميليون و ۸۰۰هزار دلار بر آورد شده است که بسيار پايين تر از پيش بيني ها ي صورت گرفته توسط محققان  است.يک مقام آگاه در اين باره گفت:رشد کند در بازار ارتباطي بنگلادش و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس گزارش اوراسکام سود شرکت در فصل دوم ۸۰ ميليون و ۸۰۰هزار دلار بر آورد شده است که بسيار پايين تر از پيش بيني ها ي صورت گرفته توسط محققان  است.
يک مقام آگاه در اين باره گفت:رشد کند در بازار ارتباطي بنگلادش و پاکستان و هزينه هاي مالي زياد از جمله دلايل کاهش سود اورسکام  است.
درآمد ناخالص اين اپراتور در اين فصل با ۲درصد کاهش به ۵۷۲ميليون و ۸۰۰هزار دلار رسيد ، در حالي که درآمد آن  فصل اول با ۵ درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال گذشته يک ميليارد و ۳۶۰ميليون دلار برآورد شد.
در طول فصل دوم امسال اوراسکام  3ميليون نفر به تعداد کاربران خود اضافه کرد و مجموع کل آنان را  به ۷۷ميليون نفررساند و در طول اين فصل هر کدام از اپراتورهاي موبينيل و بنگلالينگ دو نماينده اوراسکام، يک ميليون کاربر به تعداد کاربران خود اضافه کرده اند.
شرکت اوراسکام تلکام Orascom Telecom Holding S.A.E  اولين شرکت چند مليتي مصري است که درسال ۱۹۹۸ تاسيس شد و شبکه هاي آن  در منطقه خاورميانه ، آفريقا و پاکستان فعاليت دارد.
 دفتر مرکزي اين شرکت که در زمينه صنعت ارتباط از راه دور فعاليت دارد ، در شهر قاهره  قراردارد.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا