کاهش ۱۶.۴درصدي عرضه تلفن همراه در بازار چين

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ،يک مقام آگاه با بيان اين که اين مقدار کاهش عرضه در مقايسه با فصل اول حاصل شده است گفت : اين براي دومين فصل است که بازار چين با اين رکود مواجه مي شود و  نوکيا همچنان با تسلط بر بازار GSM، سهم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز” ،يک مقام آگاه با بيان اين که اين مقدار کاهش عرضه در مقايسه با فصل اول حاصل شده است گفت : اين براي دومين فصل است که بازار چين با اين رکود مواجه مي شود و  نوکيا همچنان با تسلط بر بازار GSM، سهم زيادي از بازار گوشي را در اين کشور در اختيار دارد.
بعد از نوکيا سامسونگ با غلبه بر رقيب ديرينه خود موتورولا توانست جايگاه بعدي اين رده بندي را دربازار چين از آن خود کند.
چين در بين ديگررقباي آسيايي خود با  رشد سالنه  20.4درصدرتبه اول را به خود اختصاص داده است و  تعداد کاربران اين کشور تا پايان ژوئن ۲۰۰۸ به ۶۰۱ ميليون نفر رسيد.
به گزارش وزارت ارتباطات چين در ماه ژوئن ۶۳/۸ ميليون کاربر جديد به تعداد کاربران اين کشور افزوده شده است و اين آمار نشان مي دهد که چين و هند از نظر افزايش ماهانه تعداد کاربران رقابت شانه به شانه اي با يکديگر دارند.
چاينا موبايل و چاينا يونيکام دو اپراتورارتباطي اين کشورهستند که به ترتيب رتبه هاي اول ودوم را در چين واول وسوم را در جهان دارا مي باشند.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا