احتمال مجدد آتش سوزي در پاساژ علاءالدين وجود دارد

“جعفر احمدي” در گفت وگو با خبرنگار موبنا دليل آتش سوزي روز گذشته اين پاساژ را اتصالي سيم هاي برق ندانست و اظهار داشت:بر اساس نظرات برخي شاهدان، دليل آتش سوزي پاساژ علاء الدين، احتمالا نشتي کپسول گاز موجود در يکي از مغازه ها بوده است.اين در حالي است که “پيام دانش” يکي از فعالان …

“جعفر احمدي” در گفت وگو با خبرنگار موبنا دليل آتش سوزي روز گذشته اين پاساژ را اتصالي سيم هاي برق ندانست و اظهار داشت:بر اساس نظرات برخي شاهدان، دليل آتش سوزي پاساژ علاء الدين، احتمالا نشتي کپسول گاز موجود در يکي از مغازه ها بوده است.
اين در حالي است که “پيام دانش” يکي از فعالان بازار در اين باره به خبرنگار موبنا گفت: در مورد نحوه آتش سوزي حدس و گمان هاي مختلفي وجود دارد چرا که برخي ها علت نشتي گاز کپسول يکي از مغازه هاي طبقه همکف را دليل بروز حادثه دانسته و برخي ديگر اتصالي سيم هاي برق در هواکش را دليل اين اتفاق عنوان مي کنند.
براساس اين گزارش، با گذشت بيش از يک روز از حادثه حريق پاساژ علاء الدين، بوي سوختگي در محوطه پاساژ همچنان به مشام مي رسد.
حريق در پاساژ علاء الدين در ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه اتفاق افتاد و تلفات جاني به همراه نداشته است.
برخي از صاحبان مغازه هاي پاساژ، ضرر و زيان ناشي از اين آتش سوزي را در حدود ۴۰۰ ميليون تومان برآورد کردند.
به گفته شاهدان عيني اين حادثه ، کپسول آتش نشاني براي مهار فوري حريق در محل آتش سوزي وجود نداشته و به همين دليل تا زمان حضور آتش نشانان در محل ، زبانه آتش به مغازه هاي مجاور نيز کشيده شده است.
گفتني است مغازه هاي آتش گرفته شده اين پاساژ در طبقه همکف بوده که به دليل کمبود امکانات حفاظتي به ساير مغازه ها نيز سرايت کرده است.
با توجه به اظهارات ضد و نقيض فعالان اين مرکز ، هنوز دليل اصلي اين حادثه مشخص نيست.
پاساژ علاءالدين يکي از مراکز مهم خريد گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي در پايتخت است.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا