اپراتور سوم ، بايد کيفيت مطلوبي را ارايه دهد

” دکتر محمد قلي يوسفي ” در گفت و گو با موبنا با بيان اين مطلب گفت : نا گفته نماند که سرويس دهندگان سيم کارت تلفن همراه در کشور تلاش دارند خدمات خود را با کيفيت بالا به مردم ارايه کنند يعني هم زمان که به مسايلي همچون افزايش سطح پوشش دهي توجه دارند …

” دکتر محمد قلي يوسفي ” در گفت و گو با موبنا با بيان اين مطلب گفت : نا گفته نماند که سرويس دهندگان سيم کارت تلفن همراه در کشور تلاش دارند خدمات خود را با کيفيت بالا به مردم ارايه کنند يعني هم زمان که به مسايلي همچون افزايش سطح پوشش دهي توجه دارند بر ارتقاي  کيفيت آنتن دهي حساسيت نشان مي دهند البته اين تنها راه حل اپراتور ها براي جلب مشترکان است.
وي افزود : در اين ميان اپراتور اول تلفن همراه کشور به دليل قدمت و شايد دولتي بودنش در مرحله حل بسياري از مشکلات خود همچون پوشش دهي، کاهش قيمت و اصلاح کيفيت مکالمات شبکه است.
به گفته وي ،اما نکته مهمي که در اين بين خود نمايي مي کند بحث اولويت ها در ارائه خدمات است که وزارت ارتباطات نسبت به اين مهم توجه دارد ، اين بحث در مورد سرويس ارزش افزوده نيز مطرح است.
اين کارشناس تصريح کرد : اگر ما بتوانيم کيفيت مکالمه را اصلاح کنيم و برنامه توزيع سيم‌کارت را به نقطه سر به سر برسانيم و هر فرد به محض تقاضا در مدت کمي سيم‌کارت خود را دريافت کند، اولويت کاريمان۱۰۰ درصد به سمت خدمات ارزش افزوده خواهد رفت.
B/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا